Gå til innhold

cerazette og blødninger

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har tatt de nesten 2 mnd nå, og blødd i større eller mindre grad i 95% av tiden. Skal gjennomføre det siste brettet også, men så vet jeg faktisk ikke om jeg gidder mer. Det som er, er at blodet nesten har vært helt svart i det siste...? Noen som har opplevet/opplever det samme?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ja, opplevde det samme som deg. Ga opp for 3 uker siden og har ikke angret. Blødningene sluttet umiddelbart og humøret bedret seg fra dag 1 nesten. Etter 1 uke følte jeg meg "roligere" og ikke så kort i lunta.

Blødningene kom helt uforutsett hele tiden og SOM Det blødde. Helt svart som du sa. Nei, jeg sluttet midt i 3 brettet - nok Cerazette for meg:)

Skrevet

Ok, det var beroligende å høre, angående blødningene...:-) og ja, har også har veldig kort lunte synes jeg.. har du funnet noen annen prevensjon som funker bedre?

Skrevet

Har kjøpt meg en brukt Ladycomp for noen uker siden,. Holder på å "bli kjent" med den :)

Ingen hormoner - bare helt naturlig !

• 3 måneder senere...
Skrevet

jeg blør hver 14 dag, nå slutter jeg og.. veldig kort lunte det koker inni meg for det minste, blir sprø, vet ikke hva jeg skal velge. har prøvd det meste. og venninnen min ble gravid med ladycomp. så det skal eg ikke ha.

Skrevet

Jeg er i ferd med å avslutte det 3. brettet med Cerazette, og har kun hatt én blødning - 14 dager etter jeg startet på det første. Veldig deilig, men man blir jo litt nervøs for om man er gravid igjen når det aldri blør... whææ..

Forrige svangerskap endte i alvorlig svangerskapsforgiftning med keisersnitt i uke 32, så jeg trenger litt mer tid på meg enn 4 mnd før jeg blir gravid igjen!!

• 3 uker senere...
Skrevet

Har ikke kommet til brett nr 3 en gang jeg- ikke fullført ett brett en gang...!

Fikk blødninger litt over en uke etter at jeg startet, holdt på i en uke, så var jeg 6 dager fri fra blødning, men så var det på'n igjen....

Da slutta jeg.

Trodde ikke det ville bli slik, for med første mann blødde jeg ingen ting! Og da og gikk jeg på cerazette....

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...