Mamma des.08 Skrevet 4. april 2008 #1 Skrevet 4. april 2008 Hei alle sammen Hvordan går det med dere?
ivf-MaMaMø Skrevet 5. april 2008 #2 Skrevet 5. april 2008 Heisann. Venter på mens sånn at eg kan begynne på pillene til fryseforsøk. Har fått utrolig uren hud ETTER eg sluttet med crione. Hadde trodd eg kom til å få masse kviser under all hormonbehandlingen, men det kom altså etter. Noen som har fått det også?? Ellers er tilstanden ganske så dårlig. Sover knapt om nettene, og sliter fortsatt med byer av hetetokter. Så kjekt at det lykkes for dere Endelig gravid
Abelone76 Skrevet 5. april 2008 #3 Skrevet 5. april 2008 Hellu! Her går det bra:-) Satte inn to egg 13. mars, og nyter tanken på at jeg er gravid! Puppene er ømme, av og til litt kvalm (kommet de siste dagene) og så er jeg veldig trøtt! Men alle symptomer mottas med glede;-)
Wannabemamma - gravid:) Skrevet 5. april 2008 #4 Skrevet 5. april 2008 Hei! Ville bare si at jeg også fikk noe inni franskauen uren hud etter forrige hormonrunde! Utrolig pinlig!
prinsesse stilig Skrevet 6. april 2008 #5 Skrevet 6. april 2008 Hei! GRATULERER TIL DERE SOM ER GRAVID, det er kjempe kjekt å se at dere lykkes. Sitter selv og venter på neste mensen slik at jeg kan få sette inn fryseegg... Skal sette de inn i naturlig syklus, så slipper mye hormoner denne gang. Jeg fikk også uren hud når jeg gikk på progestan kapslene, men ser ut til at det har blitt bedre, men er fremdeles plaget med stikk/strekk smerter i underlivet. Og det begynner å bli plagsomt.. Det har holdt på i 4 uker... litt lei det nå.. Stor klem
Gjest Skrevet 6. april 2008 #6 Skrevet 6. april 2008 Her går det veldig bra! Nyter tanken på at det er en spire i magen! :-) Litt "plager", ømme pupper, mensmurringer i ny og ned, og kvalme... Men det er etterlengtede symptomer, så jeg klager ikke i det hele tatt!!! :-) Vi får holde følge, endelig gravid og abelone.. Gratulerer tildere begge! Ønsker dere lykke til med fryseforsøk! Håper dere lykkes denne gangen! Masse lykke til! :-)
Katarina, mamma til gullet Skrevet 9. april 2008 #7 Skrevet 9. april 2008 Hei hei Jeg sitter også å venter på mensen, slik at jeg kan få satt inn fryseegg.. Blir kjempe spennende!! Og tror det går bra denne gangen! Skal også sette inn i naturlig syklus som Pedrine.. Jeg har ikke merka så mye til uren hud eller andre bivirkninger etter forrige forsøk. Også vil jeg jo si: GRATULERER TIL DERE SOM ER GRAVID! utrolig kjekt.. Kos dere masse masse!!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå