Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei alle sammen

Jeg satte inn embryo av klasse 1 13.mars og er nå i 5.uke av svangerskapet :)

Første gang på jobb idag siden før uttak. Bortsett av at jeg sliter med kvalme, så fikk jeg noen sure oppstøt også idag :( Ikke gøy, men gikk bra :) Men etter noen timer på jobb, begynte korsryggen å gjøre så sinnsykt vondt. Ble bare verre og verre. Ble så ille at jeg vurderte å si fra at jeg bare måtte gå derfra. Men presset meg gjennom dagen. Sitter med litt vondt enda etter dagen. Jobben jeg har er stressende, tungt arbeid med MYE gåing og bøying. Opplevd å bli litt sliten i korsryggen etter jobb når det har stått på som verst og jeg ikke har jobbet på en stund, men aldri så ille som dette. Hørt det kan ha med graviditeten å gjøre.

Andre som har opplevd dette såpass tidlig i svangerskapet?

Merker det faktisk når jeg sitter stille også over en tid (før jobben) og det har jeg aldri gjort før jeg ble gravid.

Bare lurer :)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg opplevde ikke dette (mistet da jeg var 5+5). Kanskje de på "gravid slitere" kan svare deg?

Skrevet

Du kan jo også ta en telefon til klinikken din på mandag?

Gratulerer og lykke til!

Skrevet

jeg ble veldig tidlig sliten i korsryggen da jeg var m tvillinger... tror det er vanlig.

ta det opp m legen.

gratulerer og all lykke til deg.

Skrevet

dette kan være et tidlig tegn på bekkenløsning, etter hva jeg er blitt fortalt - men hør med legen din. var jeg deg ville jeg trappet ned med tunge løft og heller tatt litt vare på deg selv

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...