Gå til innhold

Den ultimate reisetrillen!!!

Anbefalte innlegg

Har jeg endelig funnet!!

Hadde en titanium baby som jeg var passe fornoeyd med. Er for tiden paa shopping tur i London og har trillen med. Mannen ble mer og mer forbannet paa hele trillen.

Har sett flere ganger at folk har skrevet at maclaren trillene er fantastiske. Jeg har aldri proved en slik trille foer, men i dag dro min mann meg inn i en butikk som solgte vogner og vi testet en.

Det endte med et kjop! Saa i dag har vi trillet mye og jeg maa si at en mer fantastisk trille har jeg aldri kjoert!!! Helt genial! De er dyre, men verdt prisen!

Vi var heldig, her betalte vi 1000kr for en som koster 2300kr hjemme, og det gjoer jo det hele enda mer genialt!

Saa til alle som lurer paa hvilken reisetrille som er bra: Maclaren!!!

(jeg har hatt 3 andre, likte ingen av de...)

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/137358275-den-ultimate-reisetrillen/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Takk for tipset:-) Har vært på utkikk etter en kjøpesenter/ferietrille en stund. Nå har jeg sjekket litt på nettet, og ser at man kan få en 06 modell for kun 500,- kr. Men jeg lurer på om dere vet om det er stor forskjell på 06/07/08 modellene? Sikkert et dumt spørsmål, men fins det egne parasoller man kan feste på for å skjerme mot sola?

Jeg maa bare si at jeg har proved 3 forskjellige, og denne er helt fantastisk! Den er dyr men verdt pengene.

Sikkert veldig greit og kjope brukt. Vet desverre ikke om det er stor forskjell paa modellene, kanskje du kan se det ut i fra bilder av den nye og evt bilder i annonsen paa den du har sett? Det var ihvertfall med regntrekk til vognen og det var ogsaa genialt!

Lykke til!

Annonse

Ryggen har 4 posisjoner, men kan ikke legges helt ned. Men janta mi sover godt i den paa det nederste hakket :)

I Bergen selges den paa biteringen paa nesttun. Tror det er salg paa den naa. Se biteringen.no :)

vel.. helt ultimate er vel ikke maclaren trillene. De mangler bumper bar, og har veldig kort rygg, noe som er kjempe dumt da reisetraller ofte brukes på reise og da sover gjerne også store barn mens foreldre feks spiser middag. ikke så lett med den korte ryggen der...syns også det er mye tryggere med bumberbar enn kun seler. Så Peg Perego Pilko er vel kanskje hakket mer ultimat...?

Jeg har kjøpt Bugaboo Bee. Har foreløpig kun trillet i stuen, men den virker veldig bra. Utrolig god å trille, laang i ryggen (passer til og med til min 4 åring) og ikke minst, man kan ha barnet mot seg, noe jeg syns er en kjempefordel. Den blir liten sammenslått, mye kortere enn paraplytrillene, men noe bredere. Veier lite og får kjøpt super reisekoffert som er polstret så den ikke ødelegges på flyreisen, mange flyselskaper har jo helt sluttet å erstatte ødelagte vogner. Det er også litt ekstra plass i kofferten til diverse annet stæsj som også er kjekt når flyselskapene har blitt så utrolig sære på vekt/overvekt. Bee er jo også kjempe kul å se på, og jeg vil tro at bruktprisen vil være god etterhvert. Bilseter kan klikkes på, men får kjøpt nyfødtinnlegg og fotpose hvis man trenger det. Ulempen er jo at den er svinedyr da....

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...