Gjest Skrevet 4. april 2008 #1 Skrevet 4. april 2008 Min lille gutt er snart 5 uker og har fått flaske + at jeg har pumpet og han har fått det lille jeg har (han ville aldri suge ordentlig) Han har fått NAN pulver og ferdig blandet frem til for to dager siden, så byttet jeg til Hipp pulver og han hadde vondt i magen i hele går. Ville ikke gi ham mer Hipp, så ga han ferdigblandet NAN igår kveld og i natt, uten problemer. Så tror helt sikkert at det var endringen av merke som var problemet. Noen som vet om det ville gå fort over hvis jeg fortsatte å gi HIPP? Har mest lyst å bruke økologisk, men ikke hvis han får vondt i magen selvfølgelig. Noen som har erfaring med dette?
Ooni Skrevet 6. april 2008 #2 Skrevet 6. april 2008 Hei, vi byttet og fra NAN til Hipp og det tok ett par dager før hun vente seg til den. Vi byttet på grunn av gulping.
Gjest Skrevet 6. april 2008 #3 Skrevet 6. april 2008 Tusen takk for svar. Han gulper mye vår også, så kanskje det kan hjelpe med HIPP. Da får vi prøve igjen.:-)
Gjest Skrevet 7. april 2008 #5 Skrevet 7. april 2008 vi bytta fra NAN til HIPP i dag... for har mistanke om at tulla får vondt i magen av NAN... så etter anbefaling fra ei her inne og fra venner jeg kjenner, prøver jeg ut HIPP... så får se om noen dager om det hjelper....
☆Lille my* Skrevet 14. april 2008 #6 Skrevet 14. april 2008 Magen til de små kan bli litt trøblete når man bytter merke (min erfaring) Men da vi prøvde coltett sto spruten ut av både nese og munn! så da slutta jeg etter den flaska! Så ille er det ikke meningen at det skal bli! Skal selv begynne med hipp nå! gruer meg litt. Lykke til
zombie2be Skrevet 4. mai 2008 #7 Skrevet 4. mai 2008 bytta også fra Nan til hipp, d skulle jeg aldri gjort.. lillegutt var fin det første døgnet, men spiste litt mindre. den 2. dagen kastet han opp så og si alt det han drakk. bytta samme dagen tilbake til nan igjen, og nå er han så fornøyd så..
Gjest Skrevet 4. mai 2008 #8 Skrevet 4. mai 2008 Vi byttet til Hipp og han hadde litt vondt i magen en ettermiddag/kveld, så ble han helt fin. Så nå går det i Hipp. Men han gulper ikke noe særlig mindre da.... Men som regel så gulper han ikke så mye når han får rapet skikkelig.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå