Rosalille og sjarmtrollene Skrevet 4. april 2008 #3 Skrevet 4. april 2008 Det er dritkult. Vi pussa opp badet og hadde tjukke benkeplater i heltre og sånn innmari fancy vask oppå. Det var så utrolig fint og stilig. Fikk masse skryt for det. Vi har akkurat solgt leiligheten og kjøpt hus. Vi skal pusse opp badet her også, men de benkeplatene og den vasken dropper vi nå. VELDIG upraktisk med barn i huset. Ble mye søl og vi fløy rundt å tørka opp på plata hele tiden for at den ikke skulle bli ødelagt.
It's all about me Skrevet 4. april 2008 #4 Skrevet 4. april 2008 Vi har det og jeg elsker den. Beste valg ever. En annen ting som er genialt med den vi har er at den er ikke i den vanlige keramikken men i hardplast som ser uuuuutrolig bra ut. Det som er så genialt med det er at den trekker ikke til seg møkk og hår som vanlige vasker.
Gjest Skrevet 4. april 2008 #5 Skrevet 4. april 2008 Synes ikke det er upraktisk i det hele tatt jeg Hun må jo uansett løftes opp eller stå på krakk for å vaske hendene..
LisaColli Skrevet 4. april 2008 Forfatter #6 Skrevet 4. april 2008 men benkeplatene skal vel tåle vann? hmm.. vil haaaa!
LisaColli Skrevet 4. april 2008 Forfatter #7 Skrevet 4. april 2008 ja ikke sant mami denne jeg vil ha, hva synes dere? http://www.trendshopper.no/?page=showProd&id=300&maincat=56&subcat=60
Dronningen! Skrevet 4. april 2008 #8 Skrevet 4. april 2008 Bare tull at man må vaske hele tiden... De platene tåler mye. KJøp i vei:o)
Blue Lady Skrevet 4. april 2008 #9 Skrevet 4. april 2008 Ikke det minste upraktisk Og så veldig fin å bade nyfødt baby i!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå