mammalea med to i magen Skrevet 4. april 2008 #1 Skrevet 4. april 2008 Jeg har fått skikkelig halsbrann, og da mener jeg skikkelig ille. Er så ille jeg bare vil kaste opp. Har kommet helt plutselig, begynte i går kvel og kom tilbake nå i kvel. Kom meg ikke på apoteket i dag. Har prøvd biola og banan, og ingen av delene hjelper... Er det noen som har et godt råd så jeg overlever kvelden og natta?
moden mamma Skrevet 4. april 2008 #2 Skrevet 4. april 2008 Har du prøvd mandler eller agurk? Har ikke prøvd det jeg - men har fått det anbefalt. Så er sef Lovehears (sukkertøy) også anbefalt.. Lykke til!
Ventet på nr 2 og 3 Skrevet 5. april 2008 #3 Skrevet 5. april 2008 Jeg klarer meg gjennom nettene ved å spise grovt knekkebrød med kjøttpålegg og et stort glass melk rett innen jeg går og legger meg. Da får magen noe å jobbe med, samtidig som grovt brød er bra for å absorbere den hemske magesyren. Dette holder i ca 4 timer, da våkner jeg av begynnende halsbrann, går opp og drikker et stort glass melk til og så klarer jeg meg nattens siste 4 timer. Har jeg ikke mye halsbrann og nylig har spist så holder det oftest meg å kun drikke melk (lett).
tosmåutenformagen Skrevet 6. april 2008 #4 Skrevet 6. april 2008 Jeg sverger til loveharts, gode og de hjelper faktisk å.. å ikke minst så får jeg stoppet litt av sukkerkicket..
Sol med 2! Skrevet 6. april 2008 #5 Skrevet 6. april 2008 Har fått tips om at et par tre spiseskjeer med vaniljesaus skal gjøre susen. Har prøvd det en gang, men det funket ikke no særlig på meg da. Ellers bruker jeg Gaviscon tyggetabletter. Noen synes kanskje det er litt ekkelt å tygge fram et tykt skum i munnen før du svelger, men jeg synes faksisk de er ganske gode ;o)
Thea-81 Skrevet 6. april 2008 #6 Skrevet 6. april 2008 Nå har jeg drukket vanlijesaus til jeg er kvalm, spist et lass med mandler og drukket minst 1 liter melk. Kan ikke si at jeg er så mye bedre.. Nå skal jeg ta en Gaviscon, legge meg og håpe dagen i morgen blir en myyyye bedre dag
mammalea med to i magen Skrevet 6. april 2008 Forfatter #7 Skrevet 6. april 2008 Takk for gode råd. Heldigvis så har helgen vært rolig på halsbrannfronten. Har kjøpt meg Garvicon (eller hva de heter), d funket sist jeg gikk gravid. Dessverre har helga bydd på andre problemer. Lillemann på 3 år har hatt omgangssyka. Håper han nå er frisk.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå