Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Så var det ingen XU hos meg, takk og lov, men en liten luring som hadde gjemt seg godt på forrige UL :) Hatt UL nr 2 i dag for å utelukke graviditet utenfor livmor siden de ikke så forsteranlegget sist, og heldigvis var spiren vokst til 1,2 cm og hadde et nydelig bankende hjerte:) Satt tilbake ca 1 uke, men helt greit det, så lenge spira har det bra! Nå tør jeg juble litt - hurra :)

Fortsetter under...

Nå ble jeg enda mer glad på dine vegne:) Har fulgt med deg her inne hele tiden siden du ble gravid. Masse lykke til videre;););)

En liten oppdatering fra meg.... 22+4 uker på vei, masse liv. Skal på 3D ultralyd 29. april, gleder meg veldig, håper vi får se kjønnet da. Tror kanskje det er jente vi da.......

Annonse

Tusen takk jenter, for alle godordene deres =) Er så takknemmelig for at alt så fint ut, og i dagene som har gått siden UL har jeg hatt en helt annen ro over meg. Nå tør jeg til og med stryke over magen :) Gleder meg så masse, både til å nyte graviditeten, og til å bli mamma igjen =) Og jeg er vel ikke den enste tenker jeg ;)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...