Gjest Skrevet 4. april 2008 #2 Skrevet 4. april 2008 Eg kjøpte til jul,da var tulla mi 20 mnd. Har nok tegnet siden barnehagestart (rundt 15 mnd)
Gjest Skrevet 4. april 2008 #3 Skrevet 4. april 2008 Hun har tegnet og malt litt siden hun var litt over året, men den store interessen kom fra ca 14-15 mnd...
litoja&Nemi♥ 13.05.06♥ Skrevet 4. april 2008 #4 Skrevet 4. april 2008 Jenta mi fikk tegnesaker til 1 årsdagen, og har tegnet siden da. Dvs, lager mange kruseduller osv. Og skal ofte ha meg til å å hjelpe henne med å skrive bokstaven sin. =)
linneha Skrevet 4. april 2008 Forfatter #5 Skrevet 4. april 2008 Er det noen andre "hobbyer" man kan begynne med? plastelina, maling ol.? Hun er 14 mnd gammel
LisaColli Skrevet 4. april 2008 #6 Skrevet 4. april 2008 nå nettopp har hun fått interesse for det, 14 mnd gammel. hun vil gjerne tegne overalt :/
wirre;o) Skrevet 4. april 2008 #7 Skrevet 4. april 2008 Lillewirre tegner litt, ikke fått helt teken ennå, men det blir stadig bedre. Hun er 14 mnd. Også bygger vi duplo. Hun synes riktignok det er artigst å ta de fra hverandre. Men vi sitter ved spisestuebordet med det. Fingermaling på stort ark er kjempe artig. Men jeg anbefaler plastsekker under bord og stoler;o)
blåbæret Skrevet 4. april 2008 #8 Skrevet 4. april 2008 Plastelina kan være litt hardt, gå heller for play dooh! Ellers så er jo puslespill gøy og lærerikt!
Sessa ruger igjen... Skrevet 4. april 2008 #9 Skrevet 4. april 2008 Husker ikke helt når hun begynte, men var vel rundt året. Nå er det noe av det beste hun vet, 20 mnd. Kjøp store ark og giftfrie, tykke, fargestifter og la henne prøve! Frøkna min liker ikke å bli klissete på hendene så fingermaling slår ikke an her, men å male med pensel synes hun er gøy. Første vannmalingsbilde ble malt da hun var 14 mnd... og det er helt nyyyyydelig!
Mayken Skrevet 4. april 2008 #10 Skrevet 4. april 2008 Snuppa på 16 mnd elsker fingermaling. Malte første bildet da hun var 12 mnd. Og nå har jeg kjøpt inn lerret og latt henne få male i vei. Bildene skal være bursdagsgaver til oldeforeldre, besteforeldre, tanter og onkel etter hvert som dagene deres dukker opp på kalenderen.
Elise & Ella-Marie *250107* <3 Skrevet 4. april 2008 #11 Skrevet 4. april 2008 kjøpte store giftfrie fargestifter og en tegneblokk til Ella for 1 mnd siden ca og hun elsker å tegne, men liker å smake på fargestiftene da =P hun er 14 mnd men kan jeg la henne leke med play dooh nå? trodde det var for de litt eldre ungene jeg... og detta med fingermaling, er ikke det farlig at de kanskje får i seg litt? skal ihvertfall til innkjøp av sånne ting hvis det funker nå som hun er så ung
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå