svana72 Skrevet 4. april 2008 #1 Skrevet 4. april 2008 Heisann Jeg er født den 27.08.1972...Jeg lurer på om du kan se noe ang.utdannelse, jobb, om forholdet mitt til min samboer han er født 24.12.1977...Å om vi vil holde sammen,ser du noe om flytting,helsen min,økonomi,og om vi vil få flere barn,har 2 gutter på 3 år og en på 5 mnd..Og kan du se om det er en i familien min som som er alvorlig syk...Og eventuelt hvem i familien det er..Jeg ønsker å vite om det du ser ang.meg,barna mine og samboeren min ja rett å slett det du får opp/ser... Håper virkelig du kan svare meg så godt som mulig,på forhånd tusen takk for svar...
svana72 Skrevet 4. april 2008 Forfatter #2 Skrevet 4. april 2008 dytter denne oppover,så håper dere vil spå meg
Gjest Skrevet 8. april 2008 #4 Skrevet 8. april 2008 hei svana72:) kan skrive det jeg fikk opp på deg, jeg spår ikke i helse etc.. ser ut som du har peila deg ut en jobb/type jobb du ønsker å det vil du også lykkes med ser jeg:) når du er ferdig med utdannelsen i 2011ca får jeg opp så får du jobbtilbud nesten medengang:) Ser ikke at dere flytter fra hverandre, men at dere blir værende sammen å får en sønn til rundt den tiden du er ferdig utdannet. er litt sliten nå så jeg skal ta en pause.. om d er noe du lurer på kan du skrive spmål til meg:) mvh
Gjest Skrevet 8. april 2008 #5 Skrevet 8. april 2008 økonomi og flytting: ser at dere vil flyte på dere i 2010! økonomien blir i 2009 mye bedre,ser ett plutselig hopp..det kan være arv,gevinst etc etc.. om det er noe med helsen din som du plages med ser jeg ingen tydelig forverring , kjenner at du kommer til å være som du er eller bedre med årene..
Gjest Skrevet 8. april 2008 #6 Skrevet 8. april 2008 økonomi og flytting: ser at dere vil flyte på dere i 2010! økonomien blir i 2009 mye bedre,ser ett plutselig hopp..det kan være arv,gevinst etc etc.. om det er noe med helsen din som du plages med ser jeg ingen tydelig forverring , kjenner at du kommer til å være som du er eller bedre med årene..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå