Gå til innhold

Skal eg velge EW eller Buzz??

Anbefalte innlegg

Som vogn nr to.

har tilbud om å kjøpe begge deler brukt til omtrent samme pris. Bortsett fra at buzzen er nyare og det følger med alt av utstyr.

Tenker å bruke vogna saman med izi sleep bilstol i første omgang. Ser at fordelen med EW er at det er full liggestilling (og kanskje mer stabil) Buzzen er veldig stilig, men kanskje litt liten og ikke god vogn å sove i??

Vanskelig dette :D

Noen som kan hjelpe

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/137356360-skal-eg-velge-ew-eller-buzz/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Fordelen med buzz er at du kan ha sittedelen vendt mot deg, bortsett fra det tror jeg ew er en mer bruksvennlig vogn.

Siden du sier at den har full liggestilling rekner jeg med det er sky-modellen du snakker om. Den skal være veldig stabil, liten sammenlagt, lett, den har større handlekurv enn buzz (handlekurven til buzz er ekstrautstyr, og den er knøttliten) og en stor sittedel så vogna kan brukes hele vognperioden, og framhjulet er mye bedre enn det på buzzen.

Jeg tror jeg hadde gått for ew.

Vi har prøvd 8 vogner eller noe sånt,bl.a. EW Classic,Sky og Q.Buzz.

(fikk litt dilla,kan man si...)

Buzzen er den vognen vi var aller minst fornøyd med av alle og måtte bytte den ut etter to uker pga at den rett og slett ikke var brukervennlig! Begge EW vognene er de vi har vært mest fornøyd med! (Bortsett fra at det er dumt man ikke kan snu sittedelen,da!) Har prøvd alle Quinny vognene og likte blandt dem best Freestyle 3xl!

Men det er bare vår mening:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...