Sweet caramel Skrevet 4. april 2008 #1 Skrevet 4. april 2008 Har en 1/2 flaske stående og har lyst til å lage en god søt/syrlig drink med den som alkohol innhold.
Anna Nym :o) Skrevet 4. april 2008 #2 Skrevet 4. april 2008 Syns det er best å blande den med bare cola jeg.
Gjest Skrevet 4. april 2008 #3 Skrevet 4. april 2008 Mojitos:) 2 ts sukker 1 lime 4 cl lys rom sprite frisk mynte knust is Del limen i 4, ta 3-4 blader med frisk mynte og mos dette nedi glasset. Hell over sukker og tilsett is, og deretter bacardi. Hell i sprite til slutt! Rør om og drikk med sugerør:) Nydelig godt:)
Sweet caramel Skrevet 4. april 2008 Forfatter #4 Skrevet 4. april 2008 Ja Mojitos er kjempe godt!!! Klarer jeg å lage det da, er det lett å få til?
Anna Nym :o) Skrevet 4. april 2008 #5 Skrevet 4. april 2008 Jeg syns det er vanskelig, ogknust is ett must. Noen butikker selger poser med pulver som blir drink mix til Mojito. En grønn pose. Har ikke prøvd med lemon, bare vanlig
Gjest Skrevet 4. april 2008 #6 Skrevet 4. april 2008 Kjempeenkelt, bare å gjøre det slik som jeg beskrev, så får du det garantert til:)
Forandringfryder ♂♂♂ Skrevet 4. april 2008 #7 Skrevet 4. april 2008 Strawberry Dequiri! Yummy!! 2 cl rom 10 jordbær (helst frossne) saften av en 1/2 lime isbiter og 3-4 ts melis (etter smak) Kjøres i blender til alt er knust. Bytt gjerne ut melis med sukkerlake (smelt sukker og vann i en kjele), det blir litt bedre.
Forandringfryder ♂♂♂ Skrevet 4. april 2008 #10 Skrevet 4. april 2008 ikke blender heller?? Jeg knuser ikke isen før jeg blander oppi. ) Eller var det isbiter du ikke hadde kanskje?? Da blir det værre! )
Kjukka Skrevet 4. april 2008 #11 Skrevet 4. april 2008 Kan knuse de i en brødpose også... Brødpose og bakekjevlen funker fint!
Sweet caramel Skrevet 4. april 2008 Forfatter #12 Skrevet 4. april 2008 Isbiter skal jeg få til:-) Er ikke før i morgen jeg trenge rdet. Verre med knust is, men har jo kjevle da, hehe... Eller kanskje en stavmikser funker? Har lyst å prøve meg på en mojito jeg:-) Hvor får en kjøpt frisk mynte da??
Gjest Skrevet 4. april 2008 #13 Skrevet 4. april 2008 Her har de på mega og spar hvertfall, så du må sjekke på de største matbutikkene, de pleier å ha:)
Sweet caramel Skrevet 4. april 2008 Forfatter #14 Skrevet 4. april 2008 Da skal jeg kjøpe i morgen:-) Blir spennende om jeg får det til da!! Hehe:-) Får ha cola stående i tilfelle det blir fiasko;-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå