Gå til innhold

hva er best ? truse eller g-streng??

Anbefalte innlegg

Skrevet

G streng da jeg var 17-26

Truse nå, eller aller helst hipster.

Skrevet

boxer fra pierre robert. Ellers streng.

Skrevet

String.

Bæstemortrusa kommer kun fram på natta en ukes tid i mnd.

Skrevet

Bruker for det meste g-streng eller hotpants :-)

Skrevet

Nå foretrekker jeg hipsters, når jeg var yngre brukte jeg g-streng.

Skrevet

amen cherry!

Hipsters eller boxertruse...

Skrevet

Stringtruse! Kan ikke fordra vanlig truse.

Skrevet

Hipster under bukser/skjørt/kjoler som ikke er så tynn i stoffet at man ser streker etter den, da bruker jeg g-string.

Må bare legge til at g-string som stikker opp av buksen, eller som synes når man bøyer seg frem, er grusomt.. nesten verre en rumpesprekk ;-/

Skrevet

sikkert derfor du har en kløe i tarmen også...

Skrevet

string som klemmer seg inn mellom valkene så det ikke synes på siden at du har truse på engang er også ganske gørr! fy fader... *grøss*

Skrevet

Jeg bruker g-streng, men ikke sånne bittesmå (gjerne myke i bomull med nok stoff, ikke sånne små stropper bare). Hjemme under kosebukse bruker jeg hipstere.

Skrevet

Er enig i at det ikke er fint med g-streng som stikker opp av buksa, så det har jeg ikke.. :o) Ikke gjemmer den seg mellom valkene heller, he he... :o)

Skrevet

hipster eller vanlig truse, liker ikke string

Skrevet

Syns det er stygt faktisk med damer som går med stramme bukser der trusen synes igjennom buksen.

Skrevet

Faren min dro i g-streng strikken til mora mi og sa: Jeg skjønner ikke hvorfor du bruker truse engang jeg, den synes jo ikke mellom valkene. Mohahaha! Jeg tror aldri hun tilgav han. Skjønner ikke hvordan dama orker å gå med sånn truse over 60 år som hun er!

Skrevet

hipster.

Er ikke inni rumpa, og kan ikke skli inn i rumpa :)

Skrevet

Hipsters her og :)

Skrevet

Store gode "bæsmor truser"! Har litt med tilstanden å gjøre, men rakk liksom ikke å kjøpe noe særlig nytt undertøy mellom denne graviditeten og forrige så har vel gått i svære truser i over 2 år (med noen få unntak). (Stakkars mannen min!)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...