pablo Skrevet 4. april 2008 #1 Skrevet 4. april 2008 Jenten min er rett å slett ikke interesert i puppen og har lagt dorlig på seg. Hun er 4,5 mnd. Nå gir jeg tillegg og har da oversikt over hvor mye hun drikker. Tidligere når jeg har pumpet meg kom det lite ut, men når jeg ikke ammer om dagen kommer det jo rikelig ut om kvelden. Isted pumpet jeg ut et helt måltid. Hun er veldig glad i pupp om natten. Hva syns dere jeg skal gjøre? Hvordan trapper jeg ned? Bare pumper litt ut?Vær så snill noen
♥Tuppa, Noah ;( Lillebror ♥ Skrevet 4. april 2008 #2 Skrevet 4. april 2008 Hvis du ikke føler ubehag så regulerer det seg selv.men får du knallharde pupper er det lurt å pumpe ut sprengen..Men jenta kan jo bli interessert i pupp igjen..Mi på 6mnd er bare gla i pupp på natta nesten nå,..vil ha den på dagen også, men er kun for å vite at her er den:P
mamman til to gutter Skrevet 5. april 2008 #3 Skrevet 5. april 2008 Vi har hatt flere runder hvor mini ikke har vært interesert i puppen, jeg har brukt smokken og "lurt" han med den. Puttet den i munnen når han begynner å kave og latt han styre til han roer seg noe ned og da har jeg nappet ut smokken og så puttet puppen inn raskt og da har han spist endel til. Etter noen dager når jeg holder på å gi opp, så har det bedret seg og han har spist normalt en stund igjen. Eller så blir det lettere å pumpe etterhvert når man først begynner å få det til, sånn at du kan pumpe i en liten periode hvis du helst vil fortsette å amme for å se om hun tar puppen igjen etterhvert. Hvis du har gitt opp ammingen og ønsker å stoppe raskest mulig, bør du pumpe deg så lite som mulig. Når du kjenner du begynner å få veldig spreng, pumper du ikke tomt, men til du kjenner sprenget er borte, da blir produksjonen mindre og du unngår lettere brystbetennelse. Så lenge hun er glad i puppen om natta ville jeg hvertfall fortsatt å amme da, har du prøvd å amme på soverommet om dagen? det kan også være et godt tips.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå