nr 2 gull i magen-juli 12 Skrevet 4. april 2008 #2 Skrevet 4. april 2008 jeg var på forsamtale i januar og begynner på spray på onsdag. så synes ikke det var alt for gale.. er du i dialog med de?
kirsty*2barnsmamma Skrevet 4. april 2008 #3 Skrevet 4. april 2008 Hadde og forsamtale i januar, faktisk helt på slutten av januar. Skal begynne å spraye på søndag :-)
Liaes Skrevet 6. april 2008 Forfatter #4 Skrevet 6. april 2008 Bra at det ikke er lenger ventetid der,selv om 2-3mnd er mer enn nokk;) Tar det lang tid før man kommer inn på forsamtale? Er ikke i dialog med de ennå,men legen sa sist at vi hadde tatt alle testene som haukeland trenger. Skal dit igjen førstkommende mandag, men aner ikke hva som skal skje da.. Noen som har peiling? Har ikke skrevet søknad eller noe ennå.. Eneste jeg vet er det han sa om at vi hadde tatt alle testene de trenger.
nr 2 gull i magen-juli 12 Skrevet 6. april 2008 #6 Skrevet 6. april 2008 Hei. Mener det tok 2-3 måneder fra søknad til forsamtalen.
Liaes Skrevet 6. april 2008 Forfatter #7 Skrevet 6. april 2008 Så dvs at det tar 2-3mnd før vi kommer inn på forsamtale,og etter det ca 3mnd ventetid? Huff.. Blir noen lange månder det
nr 2 gull i magen-juli 12 Skrevet 6. april 2008 #8 Skrevet 6. april 2008 men det er ikke sikkert at dere må vente "så lenge", det kommer helt an på kapasiteten og hvor mange som er i prosessen.. jeg måtte også vente "litt lenger" fordi jenter med høyere alder og event. tyngre diagnoser kom før meg. jeg er snart 30, og uforklaring barnløs.
Liaes Skrevet 6. april 2008 Forfatter #9 Skrevet 6. april 2008 Ok.... Da er nokk ikke vi de som havner først i køen desverre Er 20 år, sambo er 24 og han har dårlig sædkvalitet,så dårlig at det er utrolig at han har gjort meg gravid før....
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå