Gå til innhold

Store jenter i string (nesten samme som 90+)

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hva synes dere om store jenter som bruker string. Reagerer dere på det, synes dere det er fint. Tenker da på alt, forann mannen, i garderoben på svømmehallen og string bikini eller badedrakt i basseng/strand?

Skrevet

Jeg er ikke stor, men foretrekker string bare fordi det er best under buksen, ikke fordi det er så innmari flatterende...

En svææær rumpe med string er jo verre enn en liten rumpe med string, men som sagt synes jeg det absolutt er mest sexy med vanlig trusefasong eller trang boxer/hipster uansett størrelse. Rumper blir så lange i string!

Skrevet

Nå må du ikke mobbe store folk da, HI...

Hilsen anonym som startet tråden "Dritt lei FETE folk"

Skrevet

Dette er faktisk mobbing!

Hva andre har under klærne sine er det faen ingen som har noe med.

Skrevet

Under klærne er en ting...men har sett folk i svømmehallen og på stranda i string, og det er faktisk vakrere ting her i verden enn dissende, cellulitt-befengte lår på folk i 100-kilos klassen og oppover...Særlig når du blir sittende og lure på om de egentlig har noe på seg, siden stringen bak forsvinner inn i ræva og valkene, og dissemagen foran skjuler det lille stoffstykket som skulle vært der....fy faen ass!!!

Skrevet

Finnes verre ting å iritere seg over tror jeg..Har mindre sans for bedrevitende unge fisefine osloberter med silikonfyldte ballonger, gulbrune av spraytan og botox i leppene som tror de eier badestranden..Da takker jeg meg heller til en naturlig flott dame med litt ekstra som oppfører seg som folk om hun har trusa aldri så langt opp i rompen he he

Skrevet

Helt enig. Hold de overfylte silikonballongene for dere og la flotte naturlige damer ha stringen på seg selv om den blir dekket av valker og rumpe.

Jeg er 130 kg og går med string i svømmehaller og på stranden og synes det er fint når andre også gjør det

Skrevet

Hvorfor går du ikke heller på nakenstrand da? Du ser jo naken ut

Skrevet

Hva med menn i string da?

Skrevet

Om en ser naken ut så føler en seg ikke naken. Men jeg går også på nakenstrand og nakenbad når det passer

Skrevet

Tja, la folk gå i det de vil... You go girls !!! :0)

Skrevet

Ha ha.. Vi snakker undertøy her, så det spiller da vel ingen rolle. Jeg kommer til å gå med string om jeg er 50 eller 100 kilo, det har med komforten å gjøre.

Skrevet

men går du på stranden od svømmehallen også

Skrevet

Jeg bruker nesten bare string med mine 115 kg

Skrevet

og jeg med mine 145 kg går på stranden med string. Jeg synes det er lekkert og mannen min liker det også.

Skrevet

Hvorfor i all videste verden skal jeg bruke tid og krefter på å synse om andres undertøy?

Skrevet

Bare du barberer kanten da, så en som valkene trilla ut og rundt stringen, sammen med masse hår. det synes jeg var ekkelt.

Så jeg mener det er fint med alle i string, bare ikke hår i tilegg

Skrevet

Det dreier seg vel så mye om badetøy da? Og hvor mye dumt blir der ikke brukt tid på her?

Skrevet

Andre folks badetøy er like relevant for meg som undertøyet deres. Hvor mye annet dumt det ellers er her spiller liten rolle, denne tråden havner uansett på topp 5-lista over toskete ting å bry nesa si med.

Skrevet

Jeg trives med string, er 135 kg og jeg ble skapt med hår nedentil. Hvorfor fjerne det?

Skrevet

Topp 5 lista? Ja kanskje

Skrevet

Nå har ikke jeg for vane å gå å se på trusa til andre, men jeg reagerer da ikke på om store damer skulle bruke string.. Hvorfor er det bare vi små som skal få bruke det? Må helt ærlig si at det er lite flatterende at stringkanten synes over buksa og halve ræva er synlig.. Dette gjelder uansett størrelse!

Skrevet

snakker vi om badetøy, må jeg si at jeg ikke liker string-truser uansett.. Og de som nevnte menn i string; hadde dødd av flauhet om min samboer hadde brukt det... *grøsser av tanken*

Skrevet

Jeg liker meg i string truse både som undertyøy og badetøy men hadde mannen kommet med det så hadde ikke jeg kjent han tror jeg!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...