Anonym bruker Skrevet 4. april 2008 #1 Skrevet 4. april 2008 Har følgende navn på blokka: Agnes Agnethe Synne Johan Brage Syver Audun Hvilket synes dere er finest?
prebs Skrevet 4. april 2008 #2 Skrevet 4. april 2008 Nydelige navn! Ville rangert: 1.Synne- på min liste også, er det i ferd med å bli pop, tro? 2.Agnes- vakkert 3.Agnethe- også veldig fint 1.Audun-kjempefint, ikke mye brukt nå 2.Johan- også kjempefint, på klar vei opp, tror jeg 3.Syver-koselig 4.Brage-ikke så glad i Ville tatt Synne/Agnes og Audun;-))
ale.con Skrevet 5. april 2008 #4 Skrevet 5. april 2008 Synne er fint. Er ikke så gald i Agnes og Agnethe. Hva men Agathe? Nydelig. Johan Audun Syver Flotte navn alle tre. Liker ikke Brage. Syns det er hardt.
Castho Skrevet 5. april 2008 #5 Skrevet 5. april 2008 Synne likte jeg. Er ingen fan av hverken Agnes eller Agnethe. Av guttenavnene kilge jeg definitivt Brage.
Jannamor Skrevet 5. april 2008 #7 Skrevet 5. april 2008 Synne! Det synes jeg er kjempefint litt hold i det og, ikke bare søtt liksom Synes egentlig ikke så mye om hverken Agnes eller Agnethe Liker ikke Audun spesiellt godt, men det har med personlige erfaringer å gjøre De tre andrenavnenen liker jeg godt.. hm Johan Syver Brage Den rekkefølgen. Brage er litt badboy i mitt hode. Syver er egentlig mye tøffere, kulere og mer spesiellt enn Johan, men jeg bare liker det hakket bedre... Vet ikke helt hvorfor
januarsurprise Skrevet 5. april 2008 #8 Skrevet 5. april 2008 Synne/Agnes Agnethe Johan Brage Syver og Audun liker jeg ikke. De andre navnene synes jeg var fine :0)
Gjest Skrevet 5. april 2008 #9 Skrevet 5. april 2008 Agnes - Nydelig. Agnethe - Nydelig. Synne - Kjedelig og mer brukt enn de andre... Johan - Flott. Audun - Fint. Brage - Helt ok. Syver - Blanding av "sover" og "lyver" - liker ikke...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå