Gå til innhold

IKEA Malm som stellekommode?

Anbefalte innlegg

Ser det er en del her som tenker å bruke Malm kommoden fra IKEA som stellekommode. Men synes dere ikke den er litt høy? Evt. hvor høy er vanligvis en stellekommode? Var på IKEA i går og kikket og tenkte egentlig at jeg med mine 170 cm ikke kunne få noen behagelig stellestilling med Malm... Den er jo 1 m høy. Men kanskje det bare er meg som tenker at andre stellekommoder er lavere...?

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/137352695-ikea-malm-som-stellekommode/
Del på andre sider

Fortsetter under...

hei, mente du at den var for høy eller for lav...?

jeg er 173 og mannen 193 og vi bruker den selvsagt begge to. Vi har derfor den som er 1 meter hly(fire skuffer). Helt passelig for oss.

De har jo med 3 skuffer også, men den er ALT for lav for oss.

hvis du ser på målene på stellebordene de har så går de også fra 87cm i høyde opp til 100 cm. Så det er ganske vanlig.

Annonse

hei!! vi kjøpte den malm kommoden med 3 skuffer.. det ble litt vanskelig for den med 3 skuffer var for lav, og den med 4 for høy- følte vi. Så vi løste problemet med å kjøpe noen ekstra ben som man kan ha under kommoden. Såg det utstilt i butikken, og det såg faktisk ikke så kjipt ut heller! Den heter "effektiv" på ikea og kommoden blir hvertfall akkurat passelig for oss:)

Har Ikea Malm med 3 skuffer som stellekommode.

Den med 4 skuffer ble for anstrengende å stå ved for vår del.

Jeg er 163 og typen er 180cm høy.

Med stelleputen oppå blir den akkurat passe.

Må få kjøpt noen bokser på ikea for det mest nødvendige som vi kan montere på veggen eller på kommoden.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...