Anonym bruker Skrevet 4. april 2008 #2 Skrevet 4. april 2008 Ikke fint!! Høres ut som elva Nilen...men Nora er jo fint
Vannmann35 Skrevet 4. april 2008 #4 Skrevet 4. april 2008 Forbinder det med volleyballspilleren Nila Håkedal :-) Et helt greit navn, men tenker Nila-snila... Nina og Nelia er finere!
Anonym bruker Skrevet 4. april 2008 #5 Skrevet 4. april 2008 ora er det for mange som heter. Vi ønsker ikke at hun skal være 1 av 4 med smme navn i klassen. HI
Anonym bruker Skrevet 4. april 2008 #6 Skrevet 4. april 2008 Nelia var kjempefint!!! Nesten drømme om, men får gutt jeg da..
Anonym bruker Skrevet 4. april 2008 #7 Skrevet 4. april 2008 For meg er dette et guttenavn, tenker på Nila i "Populærmusikk fra Vittula". Men ser det er et jentenavn i norge.. Synes egentlig det passer best på et kjæledyr, ikke en liten jente...
Gjest Skrevet 4. april 2008 #8 Skrevet 4. april 2008 Nydelig... Kjempefint... Men liker Nelia bedre. Det er fantastisk fint:-)
Anonym bruker Skrevet 5. april 2008 #11 Skrevet 5. april 2008 Tjaaa.. sånn midt i mellom minner oså meg om Nilen.. Men hva synes dere om Norma? det ligner jo litt på Nora..
januarsurprise Skrevet 5. april 2008 #12 Skrevet 5. april 2008 Nila synes jeg er kjempefint - har det på min egen liste Ellers synes jeg Mila også er kjempefint, men det kjenner jeg noen om har brukt på sin datter, så da blir det litt dumt for oss å bruke det. Hvertfall når det er så spesielt. (Norma??? Litt Norm i Cheers eller Norma Jean-assosiasjoner... he he..)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå