Gå til innhold

Har dere måttet tatt av ringer og sånn enda?

Anbefalte innlegg

Ser på 2 tri at noen har så masse vann i kroppen at de har måttet ta av gifteringer. Husker jeg gjorde det sist, men denne gangen har jeg fått beholde den på til nå i allefall. (bank i bordet)

Åssen er det med dere andre. Mye vann i kroppen?

Fortsetter under...

begynner å dra seg til nå ja.. måtte fjerne ringer og klokke for et par uker siden, er i uke 33 nå. men kan ikke si at det er så veldig synlig ennå.. Støttestrømper er en fantastisk ting, tror de har hjulpet føttene mine masse :-)

ser du også skal føde på kongsberg, kanskje vi sees :-)

Ja, min svigerinne fødte der 19 mars, og jeg kikket på tavlen over fødsler. Er ikke mange fødslene av gangen. Så OM vi er der samtidig så ser vi hverandre nok. Er du fra kongsberg?

Annonse

Hmmm...eg måtte til gullsmed og SKJÆRE av ringen for fleire mnd sidan, blei veldig fort hoven i fingrane :-(

Heldigvis vart den lodda fint saman att, så no heng den rundt halsen min og gler seg til å komme nedatt på fingeren iløpet av sommaren :-) Eg gler meg iallefall. Føler meg litt naken utan gifteringen min...

jeg gjorde det for lenge siden. jg fikk det så plutselig sist så var redd for at jeg ikke skulle klare å ta av meg forlovelses ringen...

jeg prøvde den på i forrige uke å fikk den på.. men var vanskelig å få den av igjen så nå skal den ikke på igjen før etter fødselen...

Annonse

ringene er fortsatt på her 35+2 i dag, den er nesten litt stor egentlig, tatt av meg i meg selv, så fingrene erfaktisk tynnere nå enn før jeg ble gravid... hedigvis ikke fått noe vann i kroppen enda...

Har tatt av forlovelseringen min. Gjorde det vel i forrige uke og er nå 37+1. Hadde fått merke på fingeren etter den, så jeg tok den likså greit av. Vil ikke risikere å måtte skjære den av.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...