Vesle mor Skrevet 4. april 2008 #1 Skrevet 4. april 2008 Hvordan lage det? Må vel kjøpes på polet, er det dyrt? Og når det blir blandet ut , er det strekt da? Er det greit å drikke bare det eller er det for sterkt?
Storebror & Lillebror Skrevet 4. april 2008 #2 Skrevet 4. april 2008 Har svart i den andre tråden. Ligger på ca samme pris som vodka.
ღDidrikmamsenღ Skrevet 4. april 2008 #3 Skrevet 4. april 2008 Vet ikke om du kan lage det selv, jeg kjøper på polet Er 32 % så ikke så veldig sterk da, bruker noen ganger å shotte det, ellers blander jeg med sprite, og en skive sitron i, NAM NAM =) Drikker bare det jeg
86frøken & lille krapyl Skrevet 4. april 2008 #4 Skrevet 4. april 2008 Jeg hadde en periode da jeg drakk bacardi razz rent. Etter min mening er det ikke så sterkt (32%), og har en fin bringebærsmak. Ellers så blir det veldig godt hvis man blander med sprite/sitronbrus. Alternativet er å bare blande ut med farris eller lignende, bare for å få ned % i drinken. Må kjøpes på polet, ja.. Vet ikke om det er mulig å lage en razz-versjon av vanlig bacardi, hvis det var det du tenkte på i forhold til "hvordan lage det". Dyrt..? Hmm.. All alkohol er jo dyrt, men jeg husker ikke akkurat pris. Over et år siden sist jeg var innom på polet. Koster noen hundre tror jeg, og man får de bare i 0,7 l flasker i Norge.
Gjest Skrevet 4. april 2008 #5 Skrevet 4. april 2008 Tror det er ca 275 kr for 0.7 flaske. Veldig godt er det:o)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå