karenulv Skrevet 4. april 2008 #1 Skrevet 4. april 2008 Jeg har pcos det plager meg med hårveksten, den ekstra vekten og mensen som aldri kommer noen gang (ca 2 ganger i året)!!! MEN jeg har fått to barn, uten noe hjelp!!! Og de er fantastiske!! I høst ble jeg gravid men fikk en MA i 13 uke. Det var veldig trist, men nå har jeg akkurat funnet ut av at jeg er gravid igjen!!! Håper det går bra denne gangen, slipper ikke jubelen helt løs ennå, men jeg har jo tross alt to lykkelige barn! Det går ann, stå på!!!
vestlandsjento Skrevet 8. april 2008 #2 Skrevet 8. april 2008 Så bra:) Gratulera!! Er så godt å høyra solskinnshistoriar! Trist med MAen då.... Lykke til i graviditeten og takk for at du gir oss som prøver ekstra motivasjon og håp:)
Kristine_88 Skrevet 8. april 2008 #3 Skrevet 8. april 2008 det høres jo kjempe bra ut =D Nå ble jeg i bedre humør..hihi...fikk brev i posten i dag om at jeg har pcos.. er ikke lett nei... men har noen planer som jeg håper funker.. Lykke til graviditeten da =D
trallatausa Skrevet 8. april 2008 #4 Skrevet 8. april 2008 Kjempegodt å høre, det gir håp i en trist kvardag.. Håpe alt går bra me dej..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå