Happiness fødte 16.9 :) Skrevet 4. april 2008 #1 Skrevet 4. april 2008 Jeg var hos ernærings fysiolog på mandag på adi-pol, og det var litt fint å høre at hun ble overrasket over min høye bmi. Det var liksom ikke det første man la merke til ved meg Jeg er 92,6kg og 157cm. I går var jeg hos jm og da hun skulle lytte etter hjertelyden så fikk vi først ikke høre noe med det store aparatet, så hun ville prøve det lille. Hun hadde tydeligvis vekket opp babyen min for da hun satt det lille aparatet til så sparket h*n så hardt at jm så og kjente det Hun syns det var morsomt siden jeg er jo ikke så langt på vei. Jeg er 16uker i morgen etter siste mens, men blir nok satt tilbake 1ukes tid etter syklusen min og etter beregninger ved tidlig ul, selvom jeg vet de kan være noe usikre. Ville bare dele noen fine ting med dere Ha en fin dag videre!
Gjest Bjørnen Collargol*gravid* Skrevet 4. april 2008 #2 Skrevet 4. april 2008 Så koselig da. Du kan vel leve lenge på en slik dag :-)
Anonym bruker Skrevet 4. april 2008 #3 Skrevet 4. april 2008 ja de er flinke der oppe, skulle ønske at flere fikk ta del i gleden av gå der oppe. Du får tilbud om sånne tema kvelder etter vært ta de med deg. Det er hyggelig at folk her inne deler hyggelige ting og. lykke til
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå