Anonym bruker Skrevet 4. april 2008 #1 Skrevet 4. april 2008 Noen som har erfaringer? eller advarsler kanskje???? Jeg har ganske langt hår, og lurer på om jeg skal klippe meg. Eller om jeg skal ta litt permanent.... Har ikke så mye penger akkurat nå, så jeg lurte på om jeg skulle prøve hjemmepermanent.... Hva tror dere?!?! Noen som har noen tips? :-)
Anonym bruker Skrevet 4. april 2008 #2 Skrevet 4. april 2008 Jeg ville ALDRI tatt hjemmepermanent. Det blir aldri bra resultat! Da ville jeg heller klippet det i en fin frisyre:-)
Anonym bruker Skrevet 4. april 2008 #3 Skrevet 4. april 2008 Uff, jeg får grøsninger bare jeg hører ordet.. Du skal være ganske proff for å få hjemme-perm fint. Tro meg , jeg vokste opp med 10 år eldre søsken på 80-tallet, puddelrockens glansdager. Mange triste hår-skjebner hjemme hos oss.. hehe.. Tror kanskje jeg heller ville ventet, spart litt penger og gått til frisør..
twilla Skrevet 4. april 2008 #4 Skrevet 4. april 2008 Jeg har tatt hjemmepermanent flere ganger og vært veldig fornøyd faktisk... bare ikke la det være i for lenge, bedre med for lite krøller enn for mye... jeg har brukt det på langt hår og fått lokker, liksom, fall, ikkenoe 80-talls-krus eller bestemorfrisyre,men forsiktige krøller liksom.. har tenkt til å gjøre det igjen, skal bare vente til jeg ikke ammer lenger:)
Nilu♥ Skrevet 4. april 2008 #5 Skrevet 4. april 2008 hei. jeg er utdannet frisør og tar daglig permantnter på kunder. Hovedsaklig eldre kvinner, men nå de siste årene, også en og annen yngre. Det første jeg vil si er at mangen forventer seg mary kate og ashley olson krøller, og det kan jeg fortelle deg, at det får du ikke av permanent! det får du kun av utallige time mer styling og et tonn med hår spray. jeg har selv hatt permanent på mitt lange hår to ganger. nyperm på nytt hår er ikke kjekt da du får krøllen helt fra hodebunnen og ut. jeg liker hvertfall permen best etter noen uker. avslutter med å si at skal du har permanent så gå til proffesjonelle. hvis du har veldig langt hår så si du skal ha spriral permanent. mangen frisører tar bare vanlig permanent fordi spriral rulle metoden tar veldig lang tid!!! men det blir veldig fint og holder lengre på langt hår. vil også nevne at jeg måtte klippe meg kort etter to permanenter som sliter veldig på håret. men fikk da en drit kul bob som jeg bare elsker!!!! og det fikk jeg leenge før resten av norge fikk det:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå