Gå til innhold

Et par spørsmål om reductil...


manne med 2 herlig gutter:)

Anbefalte innlegg

Noen kriterier for å få det? Kan det brukes når en ammer? Hva skjer når en slutter å bruke de, går en opp i vekt igjen da?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Du må ha en bmi på 30 ellerr mer for å få de, ev. 27 dersom du har risiko for å utvikle vektrelaterte sykdommer. Tror ikke de skal brukes under amming, men det kan du sjekke i felleskatalogen. Som med alle andre metoder for å redusere vekten, vil du legge på deg igjen etterpå, dersom du ikke legger om matvanene. Tabelettene virker ved å dempe appetitten, samt holde oppe forbrenningen i perioder med lavt matinntak. Etterpå er de fremdeles samme opplegg for reductil folk som alle andre: spiser du mer enn du forbruker, legger du på deg!!

 

 

Selv har jeg gått ned 21 kg på fem mnd, og jeg er veldig fornøyd med effekten. Men, det er ikke tabelettene som gjør det, det er fremdeles inntak i forhold til forbruk som gjelder.

 

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg gikk på reductil for ca 1 år siden, og gikk ned i overkant av 10 kilo før jeg sluttet med dem.

Etter jeg slutta, så endte det opp med at jeg falt tilbake til gamle matvaner igjen, som snop og brus å sene middager. Har ikke gått opp ett gram:)

Så nå er det på ny runde med reductil her:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...