Gå til innhold

samboer som har forandret seg..

Anbefalte innlegg

hei dere.

etter at jeg ble gravid har samboeren min gått fra å være lysten på meg i tide og utide, til å ikke vise tegn til lyst i det hele tatt..

han er kjempeoppmerksom, hyggelig, hjelpsom og kosen, men virker som han ser på meg annerledes nå.. han hopper i dusjen alene, sovner før han når puta, bryr seg null om når jeg er naken ol.. ikke det at lysten min er på topp bestandig, men blir usikker når han ikke bryr seg sånn om meg lengre.. er det flere som har det på samme viset eller har noen gode råd?

Hilsen frustrert binne i vekst..

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/137351080-samboer-som-har-forandret-seg/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Tror denne situasjonen er helt normal - er ikke bare vi kvinner som kan føle at sexlysten svinger under et svangerskap.

Vil foreslå at du kanskje tar en prat med samboeren din, kanskje han er redd for å skade barnet, ikke føler seg helt komfortabel med at det er en "tredjepart" med i bildet under akten siden det kanskje begynner å vises ordentlig på deg at du er gravid nå (med mage og det hele)?

Jeg måtte gi kjæresten min litt tid til å venne seg til de tingene som Leonora påpeker. På begynnelsen syntes han det var litt rart å ha sex midt i fleisen på babyen, pluss at jeg tror kanskje han trodde at jeg var "skjørere" enn det jeg er. Jeg var egentlig litt frustrert, særlig fordi jeg opplevde sånn ekstrem økning i lyst, men tok det faktisk ikke opp med ham fordi jeg ikke ville legge press. Vi gravide har en tendens til å bli litt "meg-meg-meg" fordi så mye skjer med oss, og bare forvente at den stakkars vordende far skal være med på notene ;-) Det var i hvert fall vellykket å ikke bruke så mye krefter på problemet for mitt vedkommende, vi er tilbake i helt normal gjenge nå. Jeg var litt "smart" og koste med ham når han ikke tok initiativet, uten å forvente noe som helst innsats fra hans side, og etter hvert vente han seg til at seksuelle handlinger mellom oss var naturlig også nå. Dessuten tror jeg han har begynt å sette pris på de stooore puppene mine :-D Hvis problemet vedvarer, må du jo ta det opp, men tråkk varsomt. Det er mye følelser inne i bildet.

er helt enig med innleggene jeg også. klart det er normalt at det skjer forandringer med lysten hans også. jeg har vært i samme båt som deg lenge..veldig lenge.. helt siden babyenble laget. vi er ikke samboere, men meningen var at han skulle flytte inn nå. det er lagt på is en stund.

så får vi se hva som skjer. jeg føler at vi er mer som venner enn kjærester når det ikke er noe pation der.

veldig vondt å føle det sånn, men nå har vi iallefall en god tone, og gleder oss masse begge to. så får vi håpe at ting forandrer seg etterhvert:-)

Det kan hende han bare gjør dette i beste mening. Min samboer har lest flere steder at dette ikke er tiden for mas om sex, og har derfor roet seg veldig på dette området. Han sier han har lyst hele tiden, men at det er opp til meg å gi beskjed når jeg har lyst. Vet hvertfall at det står i denne "til far" delen av den ene boken som blir gitt ut. Ikke sikkert det er dette som gjør det, men bare en tanke...tror det viktigste er å prate sammen....

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...