Ryddemamma Skrevet 4. april 2008 #5 Skrevet 4. april 2008 Minner meg bare om hun programlederen på God Morgen, Norge - og hun synes jeg ikke så mye om. Så min eneste assosiasjon til navnet er ikke så god...
MiEli Skrevet 5. april 2008 #7 Skrevet 5. april 2008 Syns det er kjempefint, vurderes her også faktisk.
ale.con Skrevet 5. april 2008 #8 Skrevet 5. april 2008 Signe er vakkert! Hun vil kanskje få høre "Signe maten" ol. hvis noen er i ertehumør, men det er vel ikke så ille.
Gjest Skrevet 6. april 2008 #9 Skrevet 6. april 2008 Ja synes også det er et koselig og sterkt navn! men jeg er redd for at hvis jeg kaller mi jente det kan de erte henne for VelSIGNE:( men det er et tidløst og søt navn! GO for det!
Bebis08 Skrevet 6. april 2008 #10 Skrevet 6. april 2008 Veldig flott, hadde det vært ti år siden hadde jeg sikkert ledd hvis noen hadde foreslått det på et lite barn, men som mange andre gamle navn så synes jeg det blir finere og finere. Tror dette har kommet mer og mer i Danmark blant annet, har i hvert fall hørt det mange ganger der :-)
Vannmann35 Skrevet 7. april 2008 #11 Skrevet 7. april 2008 Et koselig navn som gir gode assosiasjoner (jeg liker veldig godt hun i God Morgen Norge)!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå