Gå til innhold

Utslett på rumpe og lår som klør! Noen råd??

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er i uke 31 og har den siste tiden fått små utslett på rumpen og lårene som klør noe :D fryktelig. Merker det ikke så mye på dagen, mest på kvelden. Har prøvd med litt hydrokortison men det er kanskje ikke så lurt?

Noen som vet hva slags kløe dette er - og hva jeg evt. kan smøre på som fungerer og som ikke skader babyen? takk

Fortsetter under...

Skrevet

åååå nei! jeg har nettopp hatt det der! er helt forferdelig. startet på rumpe og lår..fikk tilslutt prikker på hele meg som klødde intenst.. jeg fikk antihistamintabletter for å dempe det hele, var ikke farlig kløe.. jeg brukte tablettene noen dager samt at jeg smurte med eurax. etterhvert så har jeg gått over til krem( grønn aderna, samt badeoljen som fungerte godt!det er krem med havreekstrakt som lindrer kløe.. ikke farligfor barnet:Ofår den i dusjsåpe itilliegg hvis en ikke har tilgang på badekar... litt dyr med VERDT det!!lover deg) jeg har fortsatt utslett men ikke så ille lenger! gå med store pustende klær, ha det kjølig på soverommet, prøvå unngå å bli varm/svett.. det forverrer hele greia.. en periode lå jeg kun med laken oppå meg da jeg hadde lett for å bli veldig varm.. fungerte bra det:)

anbefaler deg å ta en tur til legen å høre hva h*n sier også evt nevne noe som heter PUPPP som er en svangerskapskløe. de tror det er det jeg har hatt!!!

lykke til å håper du slipper å ha det slik jeg har hatt det..ille her en periode!!!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...