Gå til innhold

Når fikk dere mage?

Gjest

Anbefalte innlegg

Skrevet

Nå er jeg ca. 18+1 og har fortsat kjempeliten mage...

Kjenner og ser en forhøyning når jeg ligger, men syns den er så liten.

Er det normalt eller?

Skulle tro jeg aldri hadde vært gravid før, men det er jo nesten en hel generasjon siden.. Men syns å huske at den ble fortere stor da..

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hei,

Jeg er i uke 25 og synes ikke jeg har fått noe særlig mage heller. I hvertfall ikke når jeg sammenlikner meg med magebilder på internett. Målene som jordmor tar er normale, så da har jeg roet meg med det..

Jeg har imidlertid gått ned i vekt etter lang kvalmeperiode, så kanskje det er det som gjør det.

Skrevet

Er kommet noen dager kortere enn deg (17 + 5), og syns heller ikke det er noen stor kul her. Men de siste par-tre dagene har magen poppet litt ut, syns jeg. Syns magen har vært akkurat like stor lenge, men så har jeg hatt et par runder med oppkast-syke som sikkert har medført at noe av flesket som var der fra før er blitt borte :-) Vi er nok helt normale! Den stoooore magen kommer nok tidsnok :-)))

Skrevet

Jo takk, syns det er godt å høre at andre ikke har så stor mage heller. Det beroliger :)

Jeg var mye kvalm de første 14 ukene, med en del spying. Hadde gått ned 3 kg. fra første kontroll til den andre. Så det kan nok være en medvirkende årsak ja.

Tror bekymringen kommer av at jeg hadde en MA for ett år siden, der det ble oppdaget under UL i uke 12 at det ikke var liv.

Har vært livredd for hver UL jeg har hatt denne gangen...

Og når jeg ser på alle disse som har lagt ut magebilder på nettet, får jeg jo helt hetta ;) mange som har komt mye kortere står der med store struttende mager..

Jo, jeg håper at jeg en dag står der med stoor mage og smiler av disse bekymringene.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...