Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

og alt så bra ut. Heldigvis!! Hadde ca.12 eggposer med riktig størrelse samt en del mindre.... Så nå blir det uttak på mandag og innsetting onsdag. Nå er det bare å krysse fingrene videre:)

Hvordan har det gått med dere andre som var til ultralyd i dag?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Heia:-)

Så spennende!

Jeg har også vært på UL i dag. Jeg har også ca 12 eggposer. Får svar senere i dag fra Uppsala om opplegget videre, men gynekologen som tok UL trodde at jeg kanskje må ta litt flere stimuleringssprøyter. Håper på uttak i neste uke.

Skrevet

Heisann venter7 :)

Så knas at det gikk bra for deg også. Da skal både jeg og du til pers samtidig da, hihi.

Skal du kl 8 om morningen også? :)

Ååå, håper det store skjer nå:) Kommer til å tenke på deg et øyeblikk på mandag ja ;))

Kjempe lykke til, klem fra

Skrevet

Jeg skal ha uttak kl.10.30 mandag. Hm...var rart at det er forskjell på timene fra ovitrelle til uttak på oss.... Men får bare satse på at klinikken har kontrollen:)

Lykke lykke til!!!

Vi får oppdatere hverandre etter hvert;)

Skrevet

Hei!

Jeg har også vært til kontroll i dag. Ca 13 eggposer, og de lå vel på rundt 13-14 mm så jeg håper de vokser litt til. Vi skal ha uttak på tirsdag.

Lykke til alle sammen.

Skrevet

Heisann:)

Jeg var også på 2. UL i dag. Hadde ca. 18 eggposer som lå på ca 9-11 mm. Så jeg skal gå på sprøytene til mandag, da skal jeg på en ny UL. Åh, er så ømm nederst i magen, gleeeder meg til å få tatt de ut:)

Skrevet

Hei! Har også vært på ultralyd idag. Hadde maangee eggposer, sikkert 20... men som ikke var store nok. Må derfor fortsette med sprøyter i helga og tilbake til ny ul på mandag. Regner med at det blir uttak på onsdag da..

Har hele tiden vært redd for overstimulering, så jeg håper dette går veien... blodprøven var iallefall bra...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...