*therese_20* Skrevet 4. april 2008 #1 Skrevet 4. april 2008 hei.. jeg å kjæresten min har et vennepar som fikk en sønn for ca 4mnd siden.. da altså i november.. 8 november for og være helt presis.. hun var utro i februar.. kan det hende at det er noen andre enn kjæresten hennes som er faren? for sønnen ligner ikke på kjæresten hennes.. men ho sier det at hår virvlene og tærene er etter kjæresten.. er det mulig? jeg har hørt det at ungene ligner faren di første ukene eller månedene.. å det stemte jo på datteren vår.. for ho er prikk lik kjæresten min enda.. å nå så er ho snart 9mnd..
Anonym bruker Skrevet 5. april 2008 #2 Skrevet 5. april 2008 Ja, det er svært godt mulig at han andre er faren!!! Jeg ble gravid nå i feb og har termin i november,nå vet jo jeg hvem som er far, men visst jeg hadde hatt meg med flere i samme perioden så ville det vært svært vanskelig å vite. så fremst hun ikke hadde sex med han andre par dager etter mens eller par dager før mens så vil jeg si at det er umulig å si hvem som er faren :-(
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå