*Lykkelita*2barnsmor Skrevet 4. april 2008 #1 Skrevet 4. april 2008 Ville bare si at jeg leste innlegget ditt på tråden min ang keisersnitt-opplevelsen. Kan nå fortelle at jeg er 21 uker på vei, og vurderer faktisk planlagt KS denne gangen. Det hadde jeg aldri trodd... Grunnen til det, er at jeg har vært til fødselsforberedende samtale hos verdens mest fantastiske lege, på lillehammer sykehus. Jeg skal få masse oppfølging før fødsel, og dersom det ikke ser ut til å modnes denne gangen, gjorde jo ikke det sist, så planlegger vil KS. MEN, han har lovt meg at jeg skal kunne få spinal. Min største redsel er å ikke være våken under fødselen. Det er ikke selve KS'et jeg er redd for. Det er narkosen... (Har dog noen betenkeligheter i forhold til operasjoner i seg selv også, men det får jeg ta med mitt lille hode....) Vel, tror jeg med dette ville si til deg, at dersom du blir gravid igjen, snakk med jordmor og lege tidlig om å få fødselsforberedende samtaler på sykehuset du skal føde. Da har du krav på å få tilrettelagt fødsel ut i fra tidligere opplevelser!
lille_Harepus Skrevet 7. april 2008 #2 Skrevet 7. april 2008 heisan! jeg skal på samtale med overlegen som oppererte meg til uken. Har faktisk tenkt på at jeg vill hun skal skrive i journalen min at jeg skal få planlagt keisersnitt ved neste fødsel viss jeg ønsker det. Er vell litt med at viss jeg skulle bli gravid igjen så ville fødselen være "planlagt". Forhåpentligvis ingen overraskelser. Jeg ville vist hva som kom til å skje og når. Men er ikke sikkert jeg vill ha flere barn, får bare ta tiden til hjelp. Er jo ikke så lenge siden, lillegutt ble født i januar. lykke til med svangerskapet håper du får en fin fødsel
*Lykkelita*2barnsmor Skrevet 7. april 2008 Forfatter #3 Skrevet 7. april 2008 Takk, det håper jeg og :-) Lykke til til deg og, flere barn eller ikke :-D
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå