nina er gravid;) Skrevet 4. april 2008 #1 Skrevet 4. april 2008 jeg er 33 og har vært prøver i 4 snart fem år..men det har liksom ikke klaffet.var gravid og mistet februar i fjor..men nå har jeg vært på utredning..lavt stoffskifte og tette eggledere..sukk..det var litt siv i den ene men minimal sjanse til å klare det på egen hånd...nå har vi bestemt oss for prøverør..men skal ikke si det til noen..så nå har jeg jugd for alle jeg kjenner.Var litt aktiv på disse sidene i 2004,så nå begynner jeg igjenn,deilig å få alt litt ut.noen som aner hvor lang ventetid de har i porsgrunn ?
norcathy Skrevet 4. april 2008 #2 Skrevet 4. april 2008 Hei du (",) Jeg er ikke sikker på ventetiden der, men vil bare ønske deg velkommen tilbake. Det blir jo kjempe spennende tid fremover. Jeg hører selv til Porsgrunn, får ikke full rost de, jeg har hatt 14 forsøk tilsammen, 4 ivf og 10 frys.....lykkes nesten sommeren 06. Staben der nede er utrolige, jeg kjører 4 timer hver vei når jeg skal deit, å det er så verdt det ! gled deg masse. Å jeg må si jeg beundrer alle som klarer å holde dette for seg selv, vi har vært helt åpne om det, å det har vært til stor hjelp for oss. Ønsker deg masse masse lykke til
proppeloppen Skrevet 4. april 2008 #3 Skrevet 4. april 2008 Hei ninu's Velkommen hit. Jeg holder også til i Porsgrunn og har bare godt å si om de som jobber der. Vi hadde 3 misslykka forsøk på Riksen i Oslo før vi havnet i Porsgrunn. De hadde akkurat åpnet klinikken, så vi var et av de første parene som fikk plass der. Vi prøvde da vårt 4.forsøk og helt utrolig.....så ble jeg gravid. De prøvde en litt annen behandlingsmåte enn det Riksen gjorde, og det var det som skulle til for oss. Jenta vår har nå fyllt 4 år og er virkelig en solstråle. Vi er nå i gang med søskenforsøk og har et misslykka forsøk så langt. Skal snart i gang med et til. Ang lavt stoffskifte, så har jeg hatt det i snart 15 år. Det er ingen fare med tanke på det du skal igjennom. Medisinene du får regulerer dette helt fint og du må bare bruke litt tid nå i starten for å finne riktig dose. Dette er antageligvis medisiner du skal bruke resten av livet. Lykke til
proppeloppen Skrevet 4. april 2008 #4 Skrevet 4. april 2008 ...........jeg vet forresten ikke hvor lang ventetid de har i Porsgrunn. Det er jo bare å ringe dem 35005820
nina er gravid;) Skrevet 4. april 2008 Forfatter #5 Skrevet 4. april 2008 takk for hygglige svar..fint å høre at så mange er fornøyd,håper alle får det de ønsker seg..jeg har ringt..he he..ikke helt tolmodig. Men de sier 7 månder, men jeg var å leste noen innleg her,fra des.Og det var mange som hadde fått 7m ventetid ,og så hadde det tatt bare noen månder,det er vel for å unngå mas,takk igjenn,og lykke til
Tullemor1 & Gullemitt :-) Skrevet 4. april 2008 #6 Skrevet 4. april 2008 Trodde ikke det var så lang ventetid nå, det er jo 2 leger der nå, både Hanevik og Kahn.. så da går det litt fortere. Jeg har akkurat hatt uttak og innsetting der oppe.. er på rugedag 2.. Ønsker deg masse lykke til og håper du kommer fort inn, og lykkes:o))
Håper_78 Skrevet 4. april 2008 #7 Skrevet 4. april 2008 Jeg har akkurat begynt i Porsgrunn jeg også. Jeg kom inn til første samtale nå i mars etter å ha ventet i 2mnd, og nå skal jeg starte med spray fra neste syklus. Gled deg hvertfall. De er veldig hyggelige!
Egen-liten Skrevet 4. april 2008 #8 Skrevet 4. april 2008 Jeg tror ikke ventetiden er mer enn ca 3-4 mnd der nå, før dere kommer inn til samtale. Har litt både-og når det gjelder klinikken, men de to mannlige legene er kjempegreie. (Nå er det en kvinnelig lege som har "ordnet" uttaket og det var `vondt` så det er kanskje derfor jeg ikke liker henne...He-he) Kahn er jo trønder som meg, og det er alltid morsomt for en trønder i eksil på Sørlandet å møte en annen trønder. Ha!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå