trulte86 Skrevet 4. april 2008 #1 Skrevet 4. april 2008 Hei alle sammen! Noen som vet om man er anbefalt å ikke ta multivitaminer sammen med metformin? På boksen står det at man skal kontakte legen ved bruk av andre tabletter, men vitaminer?? Ellers er jeg på jakt etter likesinnede; PCOS'er som har tatt til på veien mot stor mage. Selv har jeg nettopp komt inn i systemet med utredning,div medisiner osv. og vil ha noen å dele erfaringer med!
norcathy Skrevet 4. april 2008 #2 Skrevet 4. april 2008 Hei og hopp....er for det meste inne på ass.befruktning. Ja, kan vel si jeg er i samme bås, men litt lengre... Jeg har hatt 4 ivf og 10 frys.....men gir ikke opp... Jeg har pcos, prøver å gå ned i vekt, så har nå fått metformin, (er fryktelig kvalm om dagen )...... Jeg har gått på de før, da sammen med multivitamin, sink og e vitamin sammen med alle hormonene til forsøket ! Hvordan går det med deg ? Fungerer metformin bra ?
RTprøver Skrevet 10. april 2008 #3 Skrevet 10. april 2008 Heisann Trulte86 Jeg er jaggu meg en likesinnet ja PCOS, barneplanlegging ved hjelp av inseminasjon/IVF Ganske jevnaldrede er vi også Skal du gjøre dette sammen med kjæreste/samboer? Eller er det på samme måte som meg?
trulte86 Skrevet 12. april 2008 Forfatter #4 Skrevet 12. april 2008 Hei! Vi prøver fortsatt med "naturmetoden".. sambo skal inn til sine tester nå snart og dersom de er bra blir det pergo , viss ikke blir det nok direkte til IVF eller evt. ICSI. Så nå venter vi i spenning! Synes hele utredningen tar en evighet! Laaange venteperioder mellom prøver og undersøkelser. Har du vært prøver lenge da eller? Direte på IVF?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå