Anonym bruker Skrevet 4. april 2008 #1 Skrevet 4. april 2008 småtten har begynt å vrenge av seg pysj og bleie om natta evt morningen. og ikke noe hjelper. Noen som vet hvor man får tak i hel pysj med glidelås bak??
Gjest Skrevet 4. april 2008 #3 Skrevet 4. april 2008 Jeg har aldri sett med glidelås bak. Men jeg har sett knapper bak. I hvertfall på HM. Men om de hadde så store størrelser vet jeg ikke.
Anonym bruker Skrevet 4. april 2008 #4 Skrevet 4. april 2008 'HI her.. trykk knapper eller vanlige, for trykknapper og borrelås har han full peiling på og skreller opp på 2sec
Lykkekløver Skrevet 4. april 2008 #5 Skrevet 4. april 2008 Prøv å sy på sånne hemper, det er kanskje litt vanskeligere for han å få opp.
Anonym bruker Skrevet 4. april 2008 #7 Skrevet 4. april 2008 Ta på pysjen bak fram, og så har vi sokker på hvis han trenger noe på føttene. Funker fint det!
Anonym bruker Skrevet 4. april 2008 #8 Skrevet 4. april 2008 Jeg bruker pysj uten ben, og snur den bak frem, funker uansett om det er trykknapper eller glidelås...
CrazyCat Skrevet 4. april 2008 #9 Skrevet 4. april 2008 Vreng pysjen med glidelås på vrangen. Da blir det mye vanskeligere å få opp glidelåsen;)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå