Tullemor1 & Gullemitt :-) Skrevet 4. april 2008 #1 Skrevet 4. april 2008 Etter uttak?? Jeg hadde uttak på mandag og innsetting onsdag. Har så vondt og sover jo ikke om natten.. jeg orker ikke sitte eller ligge.. jeg må evt sitte sånn bakpå hehe.. kjenner jeg også har mye luftsmerter.. drikker mye vann ca 3 liter om dagen. Når ga smertene seg hos dere?? Jeg vil bare nyte rugetiden nå ) ikke alle disse smertene..
ivf-MaMaMø Skrevet 4. april 2008 #2 Skrevet 4. april 2008 Hos meg ga det seg etter ca en uke.. Bare hold ut, det gir seg :-)
norcathy Skrevet 4. april 2008 #3 Skrevet 4. april 2008 Spennende spennende Tullemor (",) Jeg krysser alt for deg, og håper virkelig det nå er din tid. Hold ut smertene....de gir seg, tenk på det positive gleder meg til å følge deg i dagene fremover,.....å månedene. Jeg er evig optimist !!! Stor klem
Tullemor1 & Gullemitt :-) Skrevet 4. april 2008 Forfatter #4 Skrevet 4. april 2008 Har sendt deg en PM norcathy ))
Tellefanten Skrevet 4. april 2008 #5 Skrevet 4. april 2008 Samme som strilen. Har ikke hatt like lenge vondt etter alle uttakene, men på det 4 varte smertene ca en uke.
Tullemor1 & Gullemitt :-) Skrevet 4. april 2008 Forfatter #6 Skrevet 4. april 2008 Oki, da er det bare å holde ut.... Er du gravid?
Tidligere Optimist.. Skrevet 4. april 2008 #7 Skrevet 4. april 2008 Hei vennen min:)) Så trist at du har så vondt da:(( Men husker du meg?Når vi var i Danmark?Jeg hadde jo også kjempevondt i flere dager etterpå..uff det var grusomt! Bruker du varmeflaska di da? Du får bare ligge å slappe av å bli vartet opp nå) Håper smertene snart gir seg og du kan nyte rugetiden din.. Tenker på deg:) Masse klemmer fra meg:))))
Tullemor1 & Gullemitt :-) Skrevet 4. april 2008 Forfatter #8 Skrevet 4. april 2008 Takk vennen ) snakket jo akkurat med deg på mns hihi..
lilly01 Skrevet 4. april 2008 #9 Skrevet 4. april 2008 Hej du, Vid mitt første uttag hade jag riktigt ont i en uke, jag kunde ikke gå upprett. Jag fikk si till alle att jag hade gjort ett litet ingrepp i magen. Men du pass på med vannet. Det kan bli før mye av det gode. Vet og att det er litt delade meninger om dette med før mye vetske. Stå på. KLEM!!!
Tullemor1 & Gullemitt :-) Skrevet 4. april 2008 Forfatter #10 Skrevet 4. april 2008 Oki. det skal jeg huske.. kan droppe ei flaske om dagen )) blir stinn i magen av alt vannet også.. klemmmmm
Emma*den lykkelige venter Skrevet 4. april 2008 #11 Skrevet 4. april 2008 Jeg har hatt 7 uttak og smertene har vært varierende. Noen ganer lite smerter og noen ganger smerter i opptil en hel uke. En gang overstimulert og da skulle jeg ikke drikke mye vann fordi eggposene fyller seg opp og væske siver ut i buken. Har også resultert i cysterupturer og det var skikkelig vondt. Ta det rolig og vær obs om smertene er tiltagende eller avtagende. Lykke til med rugingen:-)
Tullemor1 & Gullemitt :-) Skrevet 5. april 2008 Forfatter #12 Skrevet 5. april 2008 Takk Emma .o) håper det står bra til med deg..
Gjest Skrevet 5. april 2008 #13 Skrevet 5. april 2008 Hei Er magen din stor? Er du overstimulert? Er du gravid? Jeg fikk vondt fra 2. dag og fikk en enorm mage etter 4-5 dager, og går fortsatt slik, etter over 11 uker. Hvis du er overstimulert bør du ikke drikke mer enn 0,5 liter væske om dagen- Håper du "bare" har uttakssmerter, OG at du er gravid, slik at det går fort over. Lykke til :-)
Tullemor1 & Gullemitt :-) Skrevet 5. april 2008 Forfatter #14 Skrevet 5. april 2008 Jeg har sett gravid ut siden jeg begynte på sprøyter jeg hehe.. Er på rugedag 3..satte inn 2 egg. Tror ikke jeg er overstimulert, har jeg aldri vært før.. Men jeg prøver å begrense vann inntaket litt for å se.. Grattis med spire i magen ))
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå