Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Begynte på spray 2 april nå å sprøyte 22 april. Ul 2 mai,slapp heldivis å komme helt ned til haugesund på ultralyden,kunne komme til hinna klinikken,siden det er vårt 2 forsøk,noen andre?:)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hei, dette var rart fordi du har nøyaktig samme dato som meg - nesten da.

Begynte på spray 31.3 - sprøytekur den 23.4 og UL 2 mai på Hinnaklinikken. :-)

Forhåpentligvis ringer de fra Haugesund og ber meg sette el sprøyten lørdag kveld for egguttak 5 mai og innsetting 7 mai.

Jeg har 3 barn fra før men ny mann så vi har så lyst på et barn sammen, men jeg er 44 år så klokken har virkelig begynt å tikke, slik at vi har ikke tid å prøve på hjemmelaget måte.

Formen min er litt redusert, jeg går faktisk ned i vekt og er tynn fra før, men eier ikke matlyst og er trøtt og lite opplagt men men, det går vel over.

Hvordan går det med deg?

Ønsker deg lykke til - hører gjerne fra deg hvordan du har det.

Skrevet

Hei:) så spennende da:) hvor er du fra da? Er dette deres 1 forsøk sammen? Min form er heller ikke så veldig bra,selv om jeg bare er 21:) Hadde en grusom opplevelse igår da jeg var på jobb. Begynte å få noen ekstreme smerter nede imagen,ble bare verre å verre,så kjente jeg noe som rant,fikk enda mer panikk:s Fikk heldivis gå fra jobb,så jeg kunne gå til legevakta. Di fant ikke utav noe,men legen sa at d kanskje kunne være eggposer som sprakk,det kunne være veldig vondt. Ble veldig skremt av dette,fordi jeg så for meg at di ville si at jeg måtte stoppe med spraye,altså drøyte dette forsøket. Har jo IKKE lyst til det. Men jeg fikk resept på pinex forte,å det hjalp:) satser på det ikke skjer igjen. Håper det går bra for oss begge,er lei av å vente nå:( Liker ikke å ågå på medisiner,blir helt rar i kroppen,føler meg så trøtt å lei. Men vi er heldivis ikke alene.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...