Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

hjelp, jeg rydder og rydder... syns ikke det blir ryddi eller rent nok... og det det er er at ryggen eller bekkenet sierstopp men jeg fortsetter... flere som har noen "teite" uvaner?

Skrevet

Ja har også ryddemani, for ikke å snakke om att vasking. Får mer tilfredstillt følelse av og tenke på att golvet er nyvasket og alt støv er borte fra møbler. Desutten er det bestandig noe å gjøre: Vaske klær, stryke klær, smårydde, sortere osv. Nesten som om jeg liker og holde på :P Men nå får jeg så innmari vondt i ryggen og bekkenet om jeg tar for hardt i. Og samboern forstår ikke helt det der med ryddinga å vaskinga :/ Må liksom mase. Da gjør jeg det nesten bare selv, til tross for "smerte-straffen" jeg må gjennom senere på kvelden.

Desutten kan babyen komme når som helst, så jeg liker tanken på att da ser det bra ut til jeg kommer hjem fra sykehuset allefall :)

Skrevet

Ja og jeg skjønenr ikke hvordan det skal bli når nr to kommer,for vil ikke tro jeg har tid til og holde på å vaske og rydde da........irriterende,andre bruker formiddagene på å dra på besøk,shopping etc,mens jeg bare MÅ ta helgavsken og dgl rydding........argh...

Skrevet

sånn var jeg i starten av uken. men nå er jeg så sliten at jeg bruker tiden til å slappe av men datteren vår er i barnehagen... så får sambo gjøre litt ekstra når han kommer hjem.. hehe

Skrevet

Er ikke noe problem å få gjort husarbeidet selv om du får flere barn. Har fire fra før jeg og venter nr 5 om 9 dager. Alt dreier seg om å komme inn i rutiner.. Dette går bra skal du se.

Har selv nå ekstremt rydde og vaskemani og driver på hver eneste dag. Etter at jeg har levert barn på skole og i barnehagen har jeg fri fra kl 0830-1230 og da går tiden til husarbeid. Når barna kommer hjem er jeg ferdig med alt. Da får jeg tid med de og så er det jo lekser og fritidsaktiviteter.

Skrevet

Kjenner meg igjen. Det ryddes og vaskes. Vil liksom ha alt i orden til fødselen (1o dager til termin). Men er det noen som har gode tips for rengjøring av hårbørster????

Skrevet

Kjenner meg veldig godt igjen... Vasker og rydder hver eneste dag i de siste to ukene med tanke på at da blir ryddig og rent til vi kommer hjem fra sykehuset. Hadde termin i går, så jeg håper at snart kommer han ut og da kan jeg roe meg ned litt og vi kan kose oss istedenfor å stresse med den ryddinga. Jeg må bare gjøre det selv om det er vondt og slitsomt men har liksom ikke noe annet å gjøre. Alt er klart av utstyr og ting, kan ikke shoppe mer og det er få som man kan besøke/treffe i formiddagen. Fint å høre at man ikke er alene med "teite uvaner" :-)

Skrevet

Jeg sliter så med bekkenløsning at jeg ikke får gjort så mye. Har egentlig kjempe lyst til å rydde/vaske, men d får vel vente til etter fødselen.. Når 1.mann er i barnehagen prøver jeg å hente meg inn igjen slik at jeg kan ta meg av ham på ettermiddagen. Løsningen min er å rydde litt i intervaller.. rydder 15 minutt slapper av i 45 minutt..

Gleder meg til jeg kan jobbe skikkelig igjen! Men da er det vel verre å finne tid..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...