Gå til innhold

Hvordan går det med dere???

Alvepia *happy mum*

Anbefalte innlegg

Skrevet

Her går alt ganske så bra:)

Første UL er 15 april, da vil jeg være ca 8+5 uker på vei. Begynte på uke 7 i dag:) *glaaaa*

Går rundt me masse kvalme å pupper som er ømme om hverandre med stikkinger på tur å orden.

Sure oppstøt har kommet, lå i natt å var skikkeli dårli av kvalme at jeg rett å slett stønnet å skreik... Men tok det nå som et godt tegn. Det ga seg mot morgen kvisten å da fikk jeg sove etter å ha vært ute å luftet bikkja.

Sambo er på havet å kommer hjem 1 uke etter ul, men han vil gjerne hjem nå.. han vil koooose me magen... hihi

Jah, dette var da min oppdatering:)

Hvordan går det med dere???

Klem fra mæ:)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg begynner på uke 24 idag, og er på jentetur. Regner med at det blir en av de siste för babyen kommer.

Formen er relativt bra. Er mye sliten, og må passe litt på blodtrykket, men det går jo bra i det store og det hele.

Ömme pupper er noe jeg har mye, de har til og med begynt å lekke!! Råmelk lages jo på dette stadiet, og jeg er da en av de "heldige" som opplever at det lekker. Litt plagsomt er det, er jo redd for at det skal komme igjennom, men det har heldigvis gått bra til nå.

Nyter egentlig graviditeten, er jo så utrolig at vi har kommet over halvveis nå. Så de plagene jeg har, de skal jeg alltids klare å leve med.

Önsker dere alle en flott helg. Kos dere med den voksende magene og den lille der inne :o)

Skrevet

Hei

Det går bedre og bedre ;)

Har vært nervøs da jeg har mistet før, så den psykiske belastingen har vært større enn den fysiske, lite kvalm osv noe som gjorde meg enda mer nervøs.. uff uff, men det går veldig bra nå.

Er 15+1 i dag og nettopp kommet tilbake på jobb etter å ha vært hos legen. Fin fosterlyd 160/min, er superglad.

Vi var på UL 12+6 en fantastisk opplevelse, det anbefales, så ut som en hel liten baby med 10 fingre 10 tær osv...

Klem tilbake fra meg

Gjest Bjørnen Collargol*gravid*
Skrevet

Ja nå er jeg faktisk 29+3 så tiden går sakte men sikkert fremover :-)

Formen er litt opp og ned. Har vært sykmeldt hele svangerskapet og blir ikke å jobbe igjen før jeg går ut i permisjon heller.

Er visst masse rart som feiler meg, men så lenge jenta i magen min har det bra spiller det ingen rolle!

Alt er mye tyngre nå og magen er mye i veien, men verre skal det blir ;-) Er bare glad til jeg. Endelig ser det ut til at alt skal gå bra etter å ha vært prøver så lenge!!!!!

Har hatt 7 ul og skal ha minimum 2 til. Blir vel sikkert enda flere tenker jeg.

Klæm

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...