Gjest Skrevet 3. april 2008 #1 Skrevet 3. april 2008 jeg er ei jente på 22 som venter min første:) Har foreløpig termin 25 Sept og skal på UL den 22 April. Dette er hva jeg lurer på: Er det gutt eller jente? Er h*n frisk? Blir det vanlig fødsel eller ks? Gleder meg til svar:) Jeg er født 18.09.85 (vet ikke hva mer dere trenger?)
Kristine_88 Skrevet 5. april 2008 #4 Skrevet 5. april 2008 Har du problemer med noen kjellertrapp? fikk plutselig den følelsen... jah, trur det går veldig bra med han kanskje ks... begynner å bli sent og da kan dt jeg får frem ha større sjangs for å være feil jeg trenger ikke f.dato...når jeg leser spm så får jeg som regel energier... for det er energier i de trykkende ord mener nå jeg
Gjest Skrevet 5. april 2008 #5 Skrevet 5. april 2008 hmmm har ikke problemer med kjellertrapp men vil kanksje få det snart der jeg flytter;) hehe Du tror det er gutt ja:) ei anna trodde jente. da er det bare å vente å se:) er jo ikke så altfor lenge til UL Tusen takk for svar:) synns det er spennende med spåing:)
Kristine_88 Skrevet 5. april 2008 #6 Skrevet 5. april 2008 Ja, jeg vil tru du kommer til å få problemer i den trappa... om du noen gang kommer til å komme i tvil om det er noen hvileløse sjeler der (ånder osv) så er det lurt om du får gjort noe med det føler det er en mann faktisk som går der å åasser på huset...er det et gammel hus?
Kristine_88 Skrevet 5. april 2008 #7 Skrevet 5. april 2008 Kan like så godt være en dame der også... jeg blir usikker...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå