Gå til innhold

svangerskapskurs

Anbefalte innlegg

Er det ikke vanlig med svangerskaps kurs lenger? Spurte jordmor om det var noe i nærheten men hun sa det ikke var noe.

Bor i Vestfold, kan kjøre til Larvik, Tønsberg ,Og kongsberg vis det er noen som vet om noen kurs tas det i mot med takk.

leste at Sykehuset i Tønsberg hvor jeg skal føde tilbyr noe i sammenheng med omvisning på føden.

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/137347273-svangerskapskurs/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Legen min sa at jordmor hadde tatt over mer og mer. Kan jo snakke med henne om alt. Men savner det å komme sammen med andre og høre andres spørsmål og svarene. eller bare det å treffe andre i samme situasjon. Svigerinnen min bor i sogndal der var det kurs gratis.

Vi skal på sv.kurs på sykehuset buskerud i mai. jeg vet også at det ikke er lenge siden det har vært i Kongsberg. Hva med å spørre en gang til, eller ringe rundt litt å spørre? Har ikke så mye greie på det, men vet i hvertfall at det er i drammen for dit skal vi

Annonse

Jeg går til JM på sykehuset Telemark, i Skien, hun sa at det bare var å kontakte kommunen hvis jeg ville på svangerskapskurs. Hun sa også at det kanskje ikke var så viktig i og med at jeg deltok på Bim-treff og på denne måten har kontakt med andre gravide... Informasjonen ang pusting/fødsel m.m. tar JM seg av og vi får omvisning på føden en av gangene...

Lykke til 1gangs, spent. håper du finner ut av det!

Vi skal på svangerskapskurs her i Sandefjord. Men jeg vet at Tønsberg sykehus tilbyr helge-svangerskapskurs og da er det bare å kontakte sykehuset så blir du satt opp :) Det innebærer bla. omvisning på begge fødeavd :)

Håper du finner ut av det :)

Jeg har også undersøkt litt om svangerskapskurs, men det er ikke mange tilbud. Så for min del blir det på sykehuset i Tønsberg. De har neste kurs lørdag 3. mai. Det varer fra 10-15 og koster 600. Det er med omvinsning. Bare ta kontakt med føden!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...