Gå til innhold

svangerskapskurs

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er det ikke vanlig med svangerskaps kurs lenger? Spurte jordmor om det var noe i nærheten men hun sa det ikke var noe.

Bor i Vestfold, kan kjøre til Larvik, Tønsberg ,Og kongsberg vis det er noen som vet om noen kurs tas det i mot med takk.

leste at Sykehuset i Tønsberg hvor jeg skal føde tilbyr noe i sammenheng med omvisning på føden.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det lurer jeg veldig på også! Er tydeligvis ikke noe i Oslo heller??! Trodde noen skulle lære oss dette ordentlig jeg...

Skrevet

vi begynner på kurs i morgen, bor i kristiansand. høres rart ut at det ikke sånne kurs der dere bor....er jo veldig bra har jeg hørt.

Skrevet

vet dem har svangerskapskurs i sammarbeid med Ahus for folk i oslo iallefall

Skrevet

Legen min sa at jordmor hadde tatt over mer og mer. Kan jo snakke med henne om alt. Men savner det å komme sammen med andre og høre andres spørsmål og svarene. eller bare det å treffe andre i samme situasjon. Svigerinnen min bor i sogndal der var det kurs gratis.

Skrevet

Vi skal på sv.kurs på sykehuset buskerud i mai. jeg vet også at det ikke er lenge siden det har vært i Kongsberg. Hva med å spørre en gang til, eller ringe rundt litt å spørre? Har ikke så mye greie på det, men vet i hvertfall at det er i drammen for dit skal vi

Skrevet

Jeg går til JM på sykehuset Telemark, i Skien, hun sa at det bare var å kontakte kommunen hvis jeg ville på svangerskapskurs. Hun sa også at det kanskje ikke var så viktig i og med at jeg deltok på Bim-treff og på denne måten har kontakt med andre gravide... Informasjonen ang pusting/fødsel m.m. tar JM seg av og vi får omvisning på føden en av gangene...

Lykke til 1gangs, spent. håper du finner ut av det!

Skrevet

Jeg går på yoga for gravide. Der lærer vi pusteteknikker. Tipper det holder i massevis. I tillegg skal vi på omvisning på fødeklinikken på Ullevål. Mer informasjon føler jeg ikke at vi trenger.

Skrevet

Vi skal på svangerskapskurs her i Sandefjord. Men jeg vet at Tønsberg sykehus tilbyr helge-svangerskapskurs og da er det bare å kontakte sykehuset så blir du satt opp :) Det innebærer bla. omvisning på begge fødeavd :)

Håper du finner ut av det :)

Skrevet

Takk for alle svar. Finner ut av det. blir nok med på det på sykehuset, høres jo greit ut.

Skrevet

Jeg har også undersøkt litt om svangerskapskurs, men det er ikke mange tilbud. Så for min del blir det på sykehuset i Tønsberg. De har neste kurs lørdag 3. mai. Det varer fra 10-15 og koster 600. Det er med omvinsning. Bare ta kontakt med føden!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...