Gå til innhold

jeg ble satt tilbake hele 19 dager! Flere i samme situasjon?

Anbefalte innlegg

Jeg har vært på UL og pga uregelmessig menstruasjon ble jeg satt tilbake nesten 3 uker. Hadde egentlig termin 3 aug og er nå flyttet til 22 aug! men jeg tilhører fortsattl denne klubben;) Fikk også vite at vi venter en liten jente;) (vi har en gutt fra før på 3 år) Det var så koselig å få et lite "glimt" av den vesle. er det flere som er blitt satt tilbake så mye? Hilsen lykkelig!!

Fortsetter under...

Hdde mens-termin 20. juli. Fikk ul-termin 08.aug. Men jeg hadde nettop sluttet på p-ring, så det ble nok litt forskyvninger i syklusen min...Var bare i uke 15 på min første ul, så måtte komme tilbake til ny i uke 19 :) Jeg har en gutt der inne.

Jeg hadde 28 dagers sykluser regelmessig før jeg ble gravid og kunne stille klokka mi etter syklusen, men jeg fikk også forskjøvet termin fra 17.aug til 26.aug. Var nesten sikker på unnfangelsen og hele pakka. Og husker jeg ikke helt feil så begynte symptomene min å melde seg før UL hevder at unnfangelsen fant sted. Jeg er sykepleier og husker jeg stod med urinstix på doen på jobben for å utelukke bl.a. UVI siden jeg tisset så mye, og dette var før UL sier unnfangelsen skjedde. Var også på tidlig UL to-tre ganger som sa at veksten var mindre enn antatt menstermin, så jeg må vel bare bøye meg i støvet.

Annonse

hadde menstermin 27. juli,

var på tidlig på ul og ble satt tilbake 5,5 uker.

var på en til tidlig ul, og ble satt litt frem, og fikk termin 26. august

På ordinær ul ble jeg satt frem åtte dager til 18. august:P

i uke 32 skal jeg på ul for å sjekke veksten :s

hallo jenter. vel jeg hadde menstermin 30 juli, men på ultralyd til kom det fram at det blir 16 august. så da er nesten 2 uker mindre enn det vi hadde tenkt.

vi fikk vite at det kanskje er en jente, jordmoren var ikke helt sikker. men det så ut som en jente. så vi er veldig glade for det. det blir vårt første barn..... :)

jeg skal føde på A-hus.

jeg har tenkt å dra på sånn 3d-ultralyd i mai.....er veldig spent på den.

ellers da dere....kjenner dere mye til babyen? jeg har ikke kjent så veldig mye hittil, men nå i de siste dagene har jeg følt at jeg kjenner noe til babyen min :) sånn innimellom.

klem

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...