Gå til innhold

Føler meg stygg.... andre??

Anbefalte innlegg

Skrevet

Ikke på grunn av magen!!!!! Gleder meg til den blir kjempe stor!!

Men.. Jeg har fått så sinnsykt mye kviser!! Ser helt forferdelig ut!

Jeg ser ufattelig blek og trett ut.. Føler meg rett og slett stygg...

Flere som føler med meg???

Skrevet

Uff.. ja, føler veldig med deg..

Bare det at jeg har lagt på meg noe helt vanvittig, er blitt så tjukk og rund.. vet det hører med, men mesteparten av vekta kunne jeg spart meg ved å vært sunn!!!

Huff så jeg angrer.. er i uke36 og gått opp 35kg allerede:(

Føler alle jeg treffer på har noe å snakke om da jah!!!

*CmE*

Skrevet

har fått mangen kviser og selfølgelig nå rett før bryllupet..følte meg eldendig..heldigvis var det litt mindre før bryllupet....vet hvordan det føles:) kjøp mye god sminke og kless på.)

Skrevet

å jadda.. blek å matt å håret er et helvette... magen føler jeg henger over buksene uansett om det er mamma bukser eller ikke, så i utgangspunktet synes jeg at jeg ser ut som en blekfet idiot med masse kviser og håret på halv 12. vann i kroppen og.. æsj. det var dette jeg misllikte sist jeg var gravid åsså. men, heldigvis ikke lenge igjenn, bare 3 mnd... hehe

Skrevet

hehe ja der er du ikke alene nei :) fått masse kviser etter jeg ble gravid, og veldig blek og trøtt i annsiktet.. magen liker jeg og, liker at den buler ut.. men alt det andre ser så daft ut.. men tror det er litt hormonene som gjør det egentlig, så får bare holde ut :)

Skrevet

Jaa! Mange grunner. Legger mye på meg og får utpreget dobbelthake som gir rart fjes og ansiktsfasong. Ringer under øynene, bleik, pistrete hår med en frisyre som ikke lengre kler ansiktsfasongen. Dette er egentlig litt vittig, men siden jeg legger så mye på meg på midten (mage, midje, rumpe, pupper) ser hodet bittelite ut på toppen av en svær kropp. Og kjempetynne håndledd og ankler. Ser helt pussig ut. Føler meg totalt usjarmerende for å si det sånn. Og jeg er bare i uke 24...

Men gjett om jeg gleder meg til det kommer ny beibi da!!!

Skrevet

Jeg føler meg stygg.. Føles som om jeg har fått et mer mandig ansikt, dobbelt hake, store bollekinn, og en bøffelnakke.. Og jeg er i uke 23.

Skrevet

Jeg føler meg pen :-) Iallefall naken for jeg har fått pupper :-)))) Men trynet er noe annet. Men hvorfor bry seg . Guttene ser jo på puppene istedenfor ansiktet uansett så :-p Blæh ! Åi så hormonell jeg var i dag jah ! Nei helt ærlig så føler jeg meg TUNG !

Skrevet

Jeg fikk veldig mye kviser når jeg gikk gravid med førsta og jeg hadde såogsi aldri hatt kviser før, følte meg likbleik og ordentlig fæl og ikke særlig lekker med mine 33 ekstra kg på slutten :-P

Jeg var veldig redd for og få kviser o.l denne gangen også men så langt har jeg sluppet unna og jeg tror det rett og slett er pga jeg er flinkere til og smøre og rense huden FØR jeg går ut, bruker A-creme i ansiktet og renser med sebamed sitt rensevann..

Jeg tror jeg lot meg selv forfalle veldig mye sist jeg gikk gravid (orka ikke noe) så denne gangen har jeg farga håret satt på extensions :-P og tar faktisk på litt sminke når jeg går ut døra og føler meg mye bedre en sist gang..

Skrevet

kan ikke være så bra gutter du er borti med andre ord, som bare tenker med lillehjernen?

Skrevet

Det var en spøk da kjære deg . Jeg er driter vel i hva gutter mener. Så lenge mannen min er førnøyd;-)

Skrevet

hadde det slik for noen uker siden. er ikke mye gøy! men så begynte jeg å bruke den der NBG-kremen til ansiktet, og da har faktisk kvisene minket betraktelig.. så jeg smører som juling på med denne på nyvaska hud morgen og kveld;) ellers har jeg tatt ei stripe til frisøren og farga håret fresht;) utrolig hva som kan hjelpe! hvis du har badekar er det kjempefint å sitte der slik at man svetter ut litt av kvisene og porene. bare noen tips:)

Skrevet

ps! dropp fonundation når det er mye kviser inni bildet! det gjør bare vondt verre:(

Skrevet

kjenner til følelsen...

har følt sånn selv.. Vanligvis slank figur, fott ansiktshud osv. Og så plutselig slår huden seg vrang og kroppen endres, samtidig som en er trøtt, hormonell og sliten... man føler seg ikke akkurat like "hot" ;-)

Gikk så utover selvtillitten min og humøret og så jeg måtte gjøre noe for å ha det litt bedre med meg selv.

Jeg anskaffet meg fort nye klær da jeg begynte vokse ut av de jeg hadde. Brukte litt ekstra penger der.. Sexy undertøy (puppene ble jo større så.. og det er et lite pluss) ;-)

Endret ansiktspleie produktene mine.. Bruker nå noe for sensitiv blandingshud som er ideellt for meg. ¨L'Occitane sin SheaCotton ansiktskrem og serum. Perfekt! Huden stråler igjen :-) og endret make up produkter også til noe som er mer tilpasset meg.

Vært og tatt massasje tilpasset gravide. Herlig!

Kjøpt en selvbruningskrem fra Lancome som bare er helt skjønn! føler meg ikke like bleik og dvass i kroppen når jeg bruker den ;-)

Og drikker mye vann, går lange turer med hunden min og prøver nyte livet litt!

Ikke 100% tilpass med meg selv ennå.. men har i allefall gjort en ekstra innsats :) og regner med å føle mer bedre når gravidmagen plopper fram for alvor ;)

Skrevet

Så kjekt at andre også har det slik som meg!!! Fikk mange gode ideer! Kanskje jeg skal prøve å bytte hudprodukter...

Hvor får du kjøpe det l'occiante merket??

Andre som har noen tips til kviser??

Skrevet

Full i kviser og kiloene raser nok på nå som matlysten er der, enormt godtesyk og sulten hele tiden. Jeg ser også blek og trett ut huff og æsj.

Skrevet

De har L'Occitane butikker i oslo, bergen, tønsberg og stavanger.. elles er det kanskje mulig å få tak i på nettet???

Skrevet

Her var det mye artig lesing. Må jo le litt når jeg leser beskrivelsene og ser det for meg. Det verste er at jeg drar kjensel på det meste selv.:) Ofrer jo gjerne litt kroppsfasong osv for en nydelig baby, men gud så elendig man kan føle seg. Det verste av alt er at vi er invitert til fest i morgen kveld og da skal vi treffe masse folk det enten er veldig lenge siden vi har sett eller ikke kjenner i det hele tatt. Grøss og gru!

Er i uke 20 og ser bare tjukk ut. Håret er helt håpløst, og selv om jeg ikke har god råd i øyeblikket så må jeg ofre femhundre kroner for en klipp i morgen for å i det hele tatt ha et håp om å se noenlunde bra ut. Håper virkelig at jeg føler meg litt bedre etter en tur til frisøren hvis ikke så er jeg redd for å bli en skikkelig festbrems i morgen. Puppene er enorme og tar helt fokus vekk fra magen og alle topper/tunikaer/bluser står rett ut og gjør at jeg ser dobbelt så stor ut. Kan ikke huske jeg følte meg så elendig i forrige svangerskap, men to tette svangerskap gjør nok noe med meg. Kommer sikkert til å våkne med den kembokvisa mitt i trynet i morgen tidlig sånn som jeg bekymrer meg for alt. Skal ønske meg ansikts/fotbehandlinger til bursdagen min om ca to mnd i alle fall.

Skrevet

JAAA! Dagen min går for det meste til å skjule kviser og fett hår med foundation, pudder, sjal og hårbånd, og til å klage til sambo og si "Du syns jeg er stygg, du liker meg ikke når jeg er gravid og ekkel" med en liten tåre i øyekroken :-P Uff uff, håper bare det bedrer seg etterhvert.

Skrevet

hmm...skulle av og til ønske eg hadde noen avskyelige kviser som holdt den kleng-/kosete samboeren min litt på avstand:p

Men alvorlig jenter, tviler på så mange menn fokuserer på disse "bivirkningene" vi har av graviditeten. Vi gir de jo det største komplimentet noen mann kan få, vi bærer frem barna deres!:) og tror de aller fleste menn er stolte av den gravide dama si eg:)

Skrevet

Virker som vi er mange med lignende bekymringer her ja.. kjedelig, men godt å se at det er vanlig. Vi er ikke alene! :-)

Til deg som spurte om hvor jeg tar massasje : Coloseum Spa i Oslo. Der var det en helt fantastisk dyktig, islandsk dame som gav meg perfekt gravid tilpasset massasje. Virkelig å anbefale! De har det sikkert på andre massasje/spa steder også. Er jo bare å spør seg fram. Helt herlig for slitne, hormonelle gravide :-)

jeg trodde tiden som gravid skulle bli herlig. i begynnelsen var alt knall, men så nå når magen er sånn passe på vei (midt i mellom stadiet) - så føler jeg meg ikke så lekker som ønsket.. klæt passer ikke lenger, jeg som alltid har vært sylslank, har en bul på magen.. ingen gravidmage ennå.. gleder meg til den kommer!! Og hud som ikke samarbeider.håpløst! ..

Vi har en vennegjeng som er ganske glad i fest. Veldig oppyntet gjeng, og jeg føler meg ikke så veldig passende blandt dem lenger..mens min kjære derimot er kjekkere enn noen sinne..sånn JEG føler det. innmari patetisk!

Men kjenner det hjelper med slike "ego tips" som massasje, god tilpasset hudpleie, selvbruning, fikse håret og negler. Gjøre littt mer utav seg! :-)

I tillegg : rydd ut av skapet, alt du ikke kommer til å bruke framover og se hva du kan fylle tomrommet med. jeg har bestemt meg for å unne meg litt ekstra herlige,flotte gravidklær. må ta meg råd til noe jeg føler meg lekker i i tiden framover. Og gode sko! Og lekkert undertøy :-)

Mennene våre, snakker av erfaring her, blir nok glade av å se oss stråle.. er jo så nydelig med lykkelige gravide kvinner.. ikke nødvendig at vi drar over oss "stakkars meg jeg føler meg stygg"masken.. (vi blir ikke akkurat vakrere av det) ;-) Så kast den maska og finn ut hvordan du kan tilfredsstille dine behov nå :-)

God helg!

Skrevet

Veldig mange gode tips fra Miobell her! Men jeg tror også at de første månedene er verst for de fleste, slik har det i hvert fall vært for meg de to andre gangene jeg har vært gravid. Det er først når magen kommer for fullt og hormonene roer seg litt ned at man føler seg fin. For helt ærlig, magen kan både føles og se ut som en ekstra valk ganske lenge. Jeg er heller ikke en av dem som bare får en kledelig liten forball midt på magen, barnet ligger litt mer inni kroppen og det tar derfor ganske lang tid før den virkelig står ut. Og huden min pleier å være verst de første fire-fem mnd, da herjer hormonene fritt på alle måter... Nå er jeg i uke 24 og huden er bedre. Håret er et kapittel for seg selv, og det er på høy tid med en tur til frisøren.... Så dette med å bruke litt tid på seg selv er virkelig viktig, da får man det bedre. Og så kan jeg anbefale trening og masse vann! Det hjelper på selvfølelse, fordøyelse, hud, energi, vekt - ja, det meste!

Skrevet

føler meg som et fettspekk og håret mitt ser fa*n ikke ut...blir fett med en gang det tørker fra dusjen, og ser ut som noe skummelt hår som hvertfall ikke hører hjemme på et hode!

Skrevet

jeg også føler meg fæl pga alle kvisene jeg har fått..blir jo ikke kvitt de hell uansett hva jeg gjør..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...