Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Da klaffet det ikke etter første tur til Stork. Håper på ny tur i midten av april. Hadde vel vært for mye forlangt å lykkes første gang, men man har jo alltid et håp. Lykke til dere andre også!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det var trist å høre henny72...men ikke mist håpet:) Vi var på Storken nå på mandag, så vi venter i spenning på testinga om noen dager:) Men hvordan var formen til den som ble inseminert etter "inngrepet"?? Var du/hun rar i magen?? Murring?? Trodde dere at dere var gravide??

Skrevet

Det var meg som ble inseminert, er singel. Joda, jeg hadde all verdens symptomer men tror flesteparten satt i hodet.. Man blir jo ikke trøtt dagen etter en mulig befruktning, tar jo litt lenger tid før man begynner å produsere hormoner. Men litt murring i siden pga at det befruktede egget flytter seg nedover gjennom eggstokken til livmor skal visstnok kunne kjennes. Men hvem har vel ikke litt stikninger av og til? Så tror det med symptomer er mest psykisk, jeg da..

Håper det klaffer for dere!

Skrevet

Ja, det er vel endel psykologiske symptomer...men man vil liksom håpe:) Tror jaggu meg jeg er innbilt gravid...for jeg har samme symptomer som kona..haha:) Reiser du tilbake i april da?? Håper iallefall det beste for deg:)

Skrevet

Ja jeg hadde faktisk gravisymptomer FØR første inseminasjon, så noe spiller nok psyken inn, he he. Jeg håper på ny tur i midten av april, hvis kroppen er med og gir meg positiv EL-test.

Skrevet

Så trist henny72. Håper du finner gullegget på neste tur. Lykke til!

Skrevet

Det var synd Henny, selv om man ikke forventer positiv test er jo håpet der og man har så definitivt lov til å bli skuffa og lei seg.

Men om noen dager er jakten på gullegget igang igjen!

Jeg har seriøst vært innbilt svanger ved flere anledninger!

Har hatt alle symptomene i verden, ting man bare ikke innbiller seg....

ehhhh...... ;o)

Når jeg ble gravid på 5 forsøk denne gangen hadde jeg for første gang så og si ingen symptomer, var rett og slett blitt sliten av å gå rundt og kjenne etter hele tiden. Men jammen satt den ikke!

Lykke til neste gang, København i april er bare fantastisk!

Skrevet

Takk og lykke til dere også-med befruktning og svangerskap!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...