Gå til innhold

0406 se hit igjen!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Ser du noe mer rundt fødeslen min?kan godt se på deg vis du vil det,om det er noe du lurer på da.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ser ut som at når den starter så vil den ta 3-4 timer, kan være litt hard men ganske kjapp så du vil komme deg fort etterpå.

Kan du se om jeg får flere barn da?

Har 2 stk.

1 gutt og 1 jente.

Når blir jeg gravid?

Er ikke klar for noe svangerskap ennda for sliter med bekkenet etter nr 2.

Vil jeg slite med det hvis jeg blir gravid igjen?

Skrevet

okey.Siste fødesel var på under 4 timer.Hardt og fort..men en drømmefødsel vil jeg si.Var oppe og dursjet rett etter fødeselen og var på do og greier.Gikk selv fra fødestuen med gutten i trilla og over til rommet.Håper og komme meg fort nå og.

Ser du hvordan fødeslen starter?rier?vannet?når ca på døgne?min samboer har en skrekk at vannet skal gå når vi er borte..hehe.

Ser totalt 3 barn på deg.Ser ut som du vil få ei jente.

Føler at du vil få litt plager,kanskje med bekkenet.Men litt usikker.Føler at jeg får litt vondt i ryggen av deg..vet ikke om det har noe med bekkent og gjøre.

Ellers en del halsbrann.

Mulig du blir gravid i 2010.

Skrevet

en ting til...kommer jeg til å få igjen på skatten i går?spennede og se..kommer vel snart i posten den nå.

Skrevet

Får opp at fødselen vil starte med at vannet går.

Ser ut som den vil starte på formiddaggen (ikke etter kl 12)

Skatten: Får opp at du vil få igjen på skatten ja.

Ser du om jeg vil få igjen på skatten da?

Ser du sånn ca hvor mye?

Skrevet

Føler du også kommer til og få igjen.Føler taller 5 på meg.Mulig det betyr 5000kr.

Skrevet

hehe når du får opp 5 tallet så lurer jeg på at du får opp deg selv for får opp at du vil få igjen ca 5000.

Skrevet

det er jeg sannelig ikke sikker på.Har aldri fått det rette svare eller noe når jeg har prøvd og sett på meg selv.Så tror nok det er du som får igjen 5oookr ja.

Skrevet

hmm ja vi får vente å se.

Den kom ikke i dag men får håpe den kommer i morgen.

Har regna på den som er på nettet å der får jeg opp at jeg vil få igjen 15000 men vi får se.

Bare det er på pluss sia så er jeg fornøyd.

Skal gi tilbakemelding.

Skrevet

okey..får du igjen 15000 så er det no litt rett da..ser no tallet 5 her og det er det i 15000kr...hehe.Ja bare det blir pluss så er det bra.Får du opp hvor mye ca til meg da...?

Skrevet

Æ får opp ca 5000 kr på deg så vi får vent å se.

Skrevet

okey..kom ikke i dag her eller.5000kr er bra for meg det.Regner med at samboern får igjen veldig bra så det blir gode penger og ha.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...