Gå til innhold

Unnskyld maset Aurora :-)

Anbefalte innlegg

Skrevet

Det er mye som skal til for å skade et foster.Har selv lest at det har noe med stråling og gjøre når enn flyr.Men i slutten av et svangerskap skal mann ikke fly,får eller ikke lov etter så og så mange uke pga at trykket.Så jeg tror at hadde det vært veldig farlig og bli de 3 første mnd sa hadde det vært den samme regel kanskje.

Er ikke helt sikker.Men jeg har flyet tidlig i mine to svangerskap og alt gått bra.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Har hørt at de anbefaler å ikke fly de føsrte mnd,pga kvalme. Men ikke at det kan være farlig. Håper iallafall at det ikke er farlig :-(

Aurora,ser du noe mer på meg idag? våkna opp litt kvalm idag og sår på brystvortene,men går vell ikke an å kjenne symptomer SÅ tidlig vell?

klem klem

Skrevet

opp opp :-)

Skrevet

detter fort ned idag ja :-)

Skrevet

Har flydd selv når jeg var under 3mnd gravid og min gutt lider ikke noen nød av det.

Får opp at du lykkes denne pp..vet ikke hvor fort du merker symptomeren..kanskje det er morgenkvalme..eller så kan det jo bare være at du er kvalm.

Skrevet

oki takk :-) Da håper jeg at jeg ikke er skikkelig kvalm når jeg skal fly til syden den 28. :-( hehe.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...