Gå til innhold

Unnskyld maset Aurora :-)

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei.

Jeg lurer bare på om du forsatt ser graviditet på meg denne pp? Har spurt før å du følte det. Men jeg må bare spør igjen :-)

jeg 140385

han 010481

på forhånd takk.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

jepp april er din mnd.

Skrevet

Så spennende. Kan ikke vente på å teste positivt 1 gang :-) Takk for svar.

Skrevet

hehe masse lykke til.

Skrevet

Tusen takk :-)

Skrevet

Spår du med tarot når du ser på meg eller pendel? spennende

Skrevet

når jeg ser på deg så er det med bilder jeg får opp i hodet og bruker litt pendel.Bruker tarot til mere avanserte spm og litt som krever mere tid.

Skrevet

klarer du å se hvor tette barn vi får å hvilke kjønn det er på dem? hvis vi får flere da.

Skrevet

ser du hvordan jeg finner ut at jeg er gravid? symptomer??hvordan reagerer samboeren min? :-)

Skrevet

opp :-)

Skrevet

Hei.. Håper du vil svare meg og:)

Kan du se om jeg blir gravid snart? og evt kjønn.

jeg f: 240288

han f:030287

:)

Skrevet

dytter litt opp :-)

Skrevet

dytter i håp :-)

Skrevet

Føler at du ikke får noen symptomer...kun at mensen uteblir.Din samboer får litt hakkeslepp men kommer til og bli veldig glad.

Skrevet

takk for svar. Ser du om ble befruktet idag eller ikveld? :-) har EL idag/går. hvordan er det å være gravid forresten? koser du deg? :-)

Skrevet

dytt dytt :-)

Skrevet

Føler du blir befruktet om ca 1 dag.Sæden bruker sin tid for å svømme oppover.

Joda går greit med meg,begynner og bli tungt no.Har jo en sønn på 11mnd og skal straks føde selv..hehe.Men det går bra ja.

Skrevet

gleder meg til jeg kan kjenne liv inni magen min. Sikkert en utrolig opplevelse? :-) Da satser vi på sex ikveld også? Selv om jeg tror EL er over.

klem

Skrevet

Ja er en helt utrolig opplevelse å kjenne liv.Men til meg er det veldig aktivt,blir vekt på nettene og ganske vondt noen ganger...men men

Det er bare og kjøre på med sex ja...skader ikke.

Skrevet

God kveld. Du så i går at jeg ville bli befruktet idag :-) er jeg blitt det? Er så spent at du aner det ikke :-) Kan ikke vente på å teste. Selv om det er en god stund til jeg kan det. Har ikm rundt den 18/19 april.

klem klem

Skrevet

føler et lite ja på deg.Test den den 22april du.

Skrevet

Jippi :-D ja det skal jeg gjøre. Reiser til syden den 28 april, så hadde vært koselig å vært gravid da :-) håper håper?`?

Tusen takk enda en gang for at du tar deg tid.

Kommer med tilbakemelding når jeg har testet :-)

Skrevet

masse lykke til.Hadde vært flott ferigave til dere det.

Skrevet

Tusen takk :-) ja det hadde vært helt fantastisk :-)

Skrevet

Jeg er ikke synsk, men å fly kan være farlig for en liten spire de 3 første mnd.. Vær forsiktig, da ;)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...