Gulosten™ Skrevet 3. april 2008 #1 Skrevet 3. april 2008 http://www.dagbladet.no/nyheter/2008/04/03/531495.html
Gjest Skrevet 3. april 2008 #2 Skrevet 3. april 2008 Enkel sak det, om de ikke ligger i sprinkelseng Tuppa kunne lett ha kommet seg ut :-S
Lektor Doppler med tillegg Skrevet 3. april 2008 #3 Skrevet 3. april 2008 Henter en stol og låser opp døra. Ikke noen sak.
tresøtesmå-torødogenblå Skrevet 3. april 2008 #4 Skrevet 3. april 2008 Står opp av senga, klatrer opp på en krakk, vrir om låsen, klatrer ned fra krakken, trykker ned klinka, åpner døra og går ut? Fort gjort.
Gjest Skrevet 3. april 2008 #5 Skrevet 3. april 2008 Vi låser faktisk ikke ytterdøra engang, kanskje begynne med det snart...
~sjiraff~ Skrevet 3. april 2008 #6 Skrevet 3. april 2008 Låser opp døra og går ut? Det kunne nok snuppa vå fint ha klart også...
Aga:-) Skrevet 3. april 2008 #7 Skrevet 3. april 2008 Tror ikke det skal så mye til, faktisk. Foreldrene hadde låst døra, men det er nok ikke så veldig vanskelig for ei lita barnehånd å låse den opp igjen.. Tipper de skaffer seg sikkerhetslås nå, det burde nok vi også hatt i grunn...
Turid Laila Skrevet 3. april 2008 #9 Skrevet 3. april 2008 Hun var nok ikke helt ved seg selv. Etter hva jeg har hørt om saken i dag hadde hun gått i søvne for å lete etter katten sin, som familien ikke har. Kjempeflaks at hun ble funnet av en snille mann, og det hele endte bra til slutt
Gjest Skrevet 3. april 2008 #10 Skrevet 3. april 2008 Tuppa hadde ikke trengt krakk engang heldigvis sover hun så tungt så tror neppe hun kunne ha funnet på noe sånt..
Veronica,Victor&Adelina<3 Skrevet 3. april 2008 #11 Skrevet 3. april 2008 Dette kunne skjedd den aller beste. bare tenk hvor flaks hun hadde som ble sett av en som faktisk meldte fra. Tenk hvor mye ekkelt som finnes der ute:-(
♥Snulder Skrevet 3. april 2008 #12 Skrevet 3. april 2008 Lett som en plett.... Vi måtte sette lås høyt opp på døra etter at en av ungene vår ute og masjerte tidlig en novembermorgen i bare pysj.... Ikke lenger enn rundt huset, men vi fikk ihvertfall en skikkelig støkk...
Gulosten™ Skrevet 3. april 2008 Forfatter #13 Skrevet 3. april 2008 Sikkert bare jeg som er fjern som ikke fatter og begriper, Soff skjønner ikke hvordan hun vrir om låsen en gang hun..
Bring_it_on!!:)) Skrevet 3. april 2008 #14 Skrevet 3. april 2008 Jeg låser alltid døren + at jeg har trappegrind.., men mini klarer lett og låse opp hoveddøren..Det har jeg sett han har gjort mange ganger.. Han er 2.5 år..
piano♫ Skrevet 3. april 2008 #15 Skrevet 3. april 2008 Ja, innmari godt at det endte bra. Men tenk dere som det stakkars avisbudet måtte ha spekulert, da - bittelita jente iført nattkjole og gummistøvler vandrende gatelangs midt på natta...ser liksom for meg synet...
* 5 om dagen * Skrevet 3. april 2008 #16 Skrevet 3. april 2008 ikke noe problem..her hoppet hun ut vinduet,som ligger i bakkeplan...er nå sikret, men hun har også byttet rom...hehe
Nit@™ Skrevet 3. april 2008 #17 Skrevet 3. april 2008 2 åringen her klarer fint å låse opp døra og lukke opp. Han er ikke særlig lang, men trenger ikke noe å stå på en gang. Heldigvis ligger han på rommet vårt, og må forsere sprinkelsenga (som han aldri har gått ut av + en trappegrind.
Vålerenga12 m/ 3 små Skrevet 3. april 2008 #18 Skrevet 3. april 2008 Like lett som når Daniel rømmer ut av døren om morgenen. Når jeg går rundt og ordner i leil *vips* er han ute. Med støvlene på selvfølgelig;) De er utrolig raske og ikke minst smarte. Er veldig obs på å låse døren nå..
Sjefsmegga Skrevet 3. april 2008 #19 Skrevet 3. april 2008 2 1/2åringen her i hus spretter utav grindsenga enkelt, låser opp dører enkelt og i det hele tatt reine houdineien, men dørene er så treige og gulvene knirker såpass at jeg er våken lenge før hun rekker bort til trappa her...dessuten så er hun heldigvis såpass mammasjuk hvis hun vakner at hun kommer tassende og kryper opp i senga vår og under dyna mi... :-) Har sikkerhets lenke på døra på loftstua uansett, siden jeg er mere redd for trappa der...er umulig å sette grind i den.
ApriIbaby Skrevet 3. april 2008 #20 Skrevet 3. april 2008 Vi låser med sikkerhetslåsen. Lar nøkkelen stå i da. Skal han låse opp dette våkner vi av ståket
Mammatileipia + ? Skrevet 3. april 2008 #21 Skrevet 3. april 2008 Jenta heter jo LYKKE Linea, så det måtte jo gå bra. Likevel skummelt å tenke på alt små barn kan finne på.
lillegutt mars o7 Skrevet 3. april 2008 #22 Skrevet 3. april 2008 Foreldrene mine fant den ene broren min på trappa når han var liten! Etter det fikk de sikkerhetslenke! Noe vi kjøpte selv for noen år siden =)
☆Gudlo☆ Skrevet 3. april 2008 #23 Skrevet 3. april 2008 Jeg fant en stol, åpnet vinduet og klatret ut i bare bleie og løp ned til mammaen til passepiken min midt på natten og tidlig om morgenen og moidt på dagen:) hihi, jeg syntes hvist at det var veeeldig festlig:) Så jeg gjorde det noen ganger;) Og det beste var når hun skulle ringe hjem og fortelle hvor jeg var, så spurte hun alltid meg om jeg visste nr hjem.. NEI sa jeg, og da sa hun alltid; nei da må vi ringe hjem og spørre hva nr er;) hehhe
WP-TLogPeanut Skrevet 3. april 2008 #24 Skrevet 3. april 2008 Jeg var to år da jeg kom på døra til mormor , midt på natta, iført klovnenattdrakt og hollandske tresko ;p Det var svarte vinteren ute,mamma lå og sov,og døra var som alltid låst. Lett som en plett :s Sikkerhetslenke er smart
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå