Hikken Skrevet 3. april 2008 #1 Skrevet 3. april 2008 Dette har ikke noe med graviditet å gjøre, men spør her allikevel jeg. Min kjære mor fyller 50 i slutten av mai, og nå trenger vi et sted å holde festen! Vi blir i underkant av 30 mennesker (bare damer), så vil ikke ha det alt for stort, må jo være litt intimt og hyggelig. Danseplass er det heller ikke behov for, og maten ordner vi med selv. Noen som har noen gode forslag til hvor vi kan ha dette? Takker pent for alle tips :-)
Gjest Skrevet 3. april 2008 #2 Skrevet 3. april 2008 Hei hei Helene:) Jeg vet ikke om noe spesielle steder, men når jeg bodde på Gullhaug så jeg barnehagen der ble brukt til sånt, tror min søster også leide det engang til svigermoren hennes bursdag:) bare et forslag.
phantomet Skrevet 4. april 2008 #4 Skrevet 4. april 2008 Jeg var i 40 års lag i klubbhuset på Fossum. Det var nytt, rent, fine lokaler, alle fasiliteter, og man ordner med den maten man selv vil! Vil man ha det litt med "fancy" så anbefaler jeg lokalene til Roklubben ute på Kalvøya. Fine lokaler, fin beliggenhet med utsikt etc... Også her ordner man med catring etc selv.
nordlyset med 1suprise + spire Skrevet 4. april 2008 #5 Skrevet 4. april 2008 Jeg har vært i bursdagsfeiring på klubb huset på Rykkinn. Et klubbhus på stabekk, rett bak Peppes pizza.
ChellBell - har født! Skrevet 4. april 2008 #6 Skrevet 4. april 2008 Øverland gård syns jeg er fantastisk!
Hikken Skrevet 4. april 2008 Forfatter #7 Skrevet 4. april 2008 ChellBell: Jeg har lurt litt på øverland selv, men har aldri vært der. Hvordan er det der størrelsesmessig? har de lokaler som ikke er kjempedigre?
ChellBell - har født! Skrevet 4. april 2008 #8 Skrevet 4. april 2008 Hvis jeg husker riktig så har de ett større lokale bak, og en litt mindre foran ved inngangen av huset som var litt mer stue. Der var vi i en litt mer trist sammenheng, men det var veldig koselig.
ChellBell - har født! Skrevet 4. april 2008 #9 Skrevet 4. april 2008 Her er link til Øverland med masse bilder: http://www.overlandgaard.no/bildegalleri.html
Hikken Skrevet 4. april 2008 Forfatter #10 Skrevet 4. april 2008 Takk for tips :-) Tar en telefon dit etterpå jeg!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå